آفتاب
الیاس نادران:

از ظرفیت کشورهای همسو با ایران در موضوع تروریسم استفاده کنیم

از ظرفیت کشورهای همسو با ایران در موضوع تروریسم استفاده کنیم

یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم گفت: برای به کرسی‌نشاندن حرف حق‌مان در مسئله ترور و تروریسم باید از طریق مجامع بین‌المللی عمل کرده و به بهترین شکل از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم گفت: برای به کرسی‌نشاندن حرف حق‌مان در مسئله ترور و تروریسم باید از طریق مجامع بین‌المللی عمل کرده و به بهترین شکل از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) الیاس نادران گفت: برای اثبات حقانیت و مظلومیت خانواده‌های شهدای ترور باید از ظرفیت و نفوذ کشورهای همسو با جمهوری اسلامی در موضوع تروریسم بهترین بهره را ببریم.

وی با اشاره به وارونه‌نمایی‌های رسانه‌های غربی‌صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: به‌دلیل این‌که ابزار تبلیغاتی و رسانه‌ها در اختیار نظام استکباری است، آن‌ها برای افکار عمومی جهان مسائل مختلف از جمله مسئله تروریسم را وارونه جلوه می‌دهند. به بیان روشن‌تر کشوری که براساس یک مطالبه عمومی ملی شکل گرفت، ارکان آن تنظیم شد و بیش از 36 سال است که مورد تعرض گروه‌های تروریستی قرار گرفته است و امروز بیش از 17 هزار شهید فقط از ناحیه تروریسم کور و هدفمند وابسته به نظام سلطه اهدا کرده است، به عنوان کشور حامی تروریسم معرفی می‌شود و کشوری که اساس شکل‌گیری‌اش بر پایه ترور و جنایت بنیان گذاشته شده است به عنوان کشور قربانی تروریسم معرفی می‌شود.

وی یادآور شد: رژیم صهونیستی از سال 1946 که به سرزمین فلسطین تجاوز کرد با ایجاد رعب و وحشت و وحشی‌گری، نهادهای حکومتی‌اش را شکل داد و حالا به صورت عملی و علنی از تروریسم در سراسر جهان حمایت می‌کند. حتی ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان را به‌وسیله تیم‌های ترورش انجام می‌دهد و به این جنایتش افتخار می‌کند.

این نماینده مجلس گفت: نظام استکباری مسئله تروریسم را به‌وسیله ابزار تبلیغاتی و رسانه‌ای وارونه جلوه می‌دهد.

وی بستر پیشتازی جمهوری اسلامی ایران برای فراگیرکردن مبارزه با ترور و تروریسم را مهیا دانست و تصریح کرد: امروز گوش‌های شنوا در کشورهای مختلف که اعتمادی به رسانه‌های نظام سلطه ندارند برای کشورهایی چون ایران این فرصت را بوجود آورده‌اند تا با ایجاد اتحادیه‌های مختلف رسانه‌ای بتوانیم پیام اصیل و درست کشورمان را به گوش مردم جهان برسانیم تا مشخص شود در سطح منطقه و جهان چه کشورهایی حامی تروریسم و چه کشورهایی قربانی تروریسم هستند.

وی با یادآوری خباثت آل سعود در ممانعت از نشستن هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران در خاک یمن، گفت: اتفاقی که برای هواپیمای هلال احمر ایران که برای کمک به مردم یمن عازم شده بود، افتاد به خوبی نشان داد که همه همت ملت و دولت جمهوری اسلامی بر این است که به مردم یمن کمک کند تا از وضعیت فاجعه‌باری که در مسئله سلامت جسمی با آن روبرو هستند، رهایی پیدا کنند و از محدودیت‌ها خارج شوند ولی رژیم آل سعود با بمباران باند فروگاه و تعقیب هواپیمای مسافربری که خلاف کنوانسیون‌های بین‌المللی است مانع فرود هواپیمای ایران شد.

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم اظهار کرد: باید مرجعی مشخص کند که آیا هواپیمایی که باند فرودگاه را بمباران می‌کند و مانع کمک‌رسانی انسان‌دوستانه جمهوری اسلامی می‌شود، حامی تروریسم است یا خلبان کشوری که خطر را به جان می‌خرد و با همراهی 4 هواپیمای جنگی روی باند می‌رود تا کمک انسان‌دوستانه خود را به مردمی برساند که آماج حملات وحشیانه یک کشور عربی است تا بلکه مردم کمتری در این حمله وحشیانه کشته شوند.

وی رسانه‌ها و مجامع بین‌المللی را از ظرفیت‌های بالقوه در اختیار برگزارکنندگان دومین کنگره بین‌المللی 17000 شهید ترور برای رساندن حرف حق خود به گوش جهانیان دانست و افزود: رسانه‌ها وظیفه دارند مرز کمک‌رسانی و تجاوز را برای افکار عومی جهان روشن کنند. برای به کرسی‌نشاندن حرف حق‌مان باید از طریق مجامع بین‌المللی نیز به بهترین شکل استفاده کنیم.

وی فعال‌ترشدن دیپلماسی عمومی کشور در زمینه اثبات حقانیت جمهوری اسلامی ایران در مسئله تروریسم را خواستار شد و افزود: باید کشورهای همسو با جمهوری اسلامی را که نگاه ایران در مسئله ترور و تروریسم را قبول دارند با خود همراه کنیم، سپس از ظرفیت نهادهای بین‌المللی استفاده کنیم و با حداقل امکانات حرف حق‌مان را به گوش جهانیان برسانیم و پای آن بایستیم تا نتایج مدنظرمان محقق شود.

انتهای پیام

کد N896892

وبگردی