آفتاب
نماینده مردم رامسر در تذکر شفاهی اعلام کرد:

وزارت نیرو مقصر سیل اخیر/انتقاد از واگذاری اراضی بستر رودخانه‌ها

وزارت نیرو مقصر سیل اخیر/انتقاد از واگذاری اراضی بستر رودخانه‌ها

نماینده مردم تنکابن، عباس‌آباد و رامسر در مجلس گفت:خسارت‌های ناشی از سیل اخیر متاثر از عدم لایروبی رودخانه‌های سیل‌خیز منطقه و واگذاری اراضی بستر رودخانه‌ها توسط وزارت نیرو بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی شمس‌الله شریعت‌نژاد نماینده مردم تنکابن، در تذکر شفاهی خود ضمن تشکر از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای، خطاب به وزیر نیرو گفت: خسارت‌های ناشی از سیل اخیر متاثر از عدم لایروبی رودخانه‌های سیل‌خیز منطقه و واگذاری اراضی بستر رودخانه‌ها توسط وزارت نیرو بوده و متاسفانه با وجود همه اخطارها از سوی مردم و مسئولان محلی درخصوص تسریع در لایروبی و جلوگیری از واگذاری‌های مذکور،‌ هیچگونه اتفاقی در این‌باره رخ نداده و گوش شنوایی وجود نداشته است.

نماینده مردم تنکابن، عباس‌آباد و رامسر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:‌غرب استان مازندران با وجود اینکه ۵ برابر میانگین کشور بارش سالیانه دارد، اما متاسفانه با مشکل تامین آب شرب مواجه است و برای مهار و مدیریت آب در منطقه هیچ برنامه‌ریزی از سوی مسئولان ارائه نشده است.

شریعت‌نژاد خطاب به رئیس جمهور گفت: با وجود اینکه دوبار درخصوص امهال وام‌های کشاورزان دستور داده شده است، اما هنوز هیچکدام از این‌ بانک‌ها در این‌باره اقدامی انجام نداده‌اند و خسارت‌دیدگان همچنان گرفتار بانک‌ها هستند.

کد N896289

وبگردی