آفتاب
سردار نقدی:

«ابومنتظر» نشان داد خط مبارزه با استکبار و ظالم استوار است

«ابومنتظر» نشان داد خط مبارزه با استکبار و ظالم استوار است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین شهید ابومنتظر المحمداوی را خط‌شکن شجاع و مجاهد حاضر در عرصه‌های مختلف خواند و گفت: وی نشان داد هیچ‌گاه خط مبارزه با استکبار و ظالم خفه نمی‌شود و این راه همیشه استوار است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمدرضا نقدی در حاشیه مراسم بزرگداشت فرمانده عملیات سپاه بدر عراق در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهید ابومنتظر المحمداوی مجاهد و ایثارگری بود که از نوجوانی (۱۵ سالگی) در جبهه‌های مختلف مقابل دشمنان اسلام ایستادگی کرد.

وی گفت: شهید ابومنتظر در دوران دفاع مقدس تا آخرین روزهای جنگ تحمیلی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور فعال و پویایی داشت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: این محافظ دلاور در عملیات مرصاد از رزمندگان شجاع و دلیر سپاه اسلام بود.

وی با اشاره به نقش آفرینی‌های شهید المحمداوی در مبارزات علیه رژیم بعث خاطرنشان کرد: شهید ابومنتظر در عرصه داخلی عراق با قدرت در برابر ظلم و ستم رژیم بعث می‌ایستاد و همیشه در صحنه‌های مبارزه با سران بعثی حضور داشت.

نقدی عنوان کرد: این شهید والامقام در دوران تهاجم آمریکا شجاعانه برای رفع اشغال و آزادسازی عراق شجاعانه در این نبرد نیز حضور پیدا می‌کرد.

شهید ابومنتظر در طول ۳۶ سال یک روز میدان جهاد را ترک نکرد

وی ادامه داد: طی سال‌های اخیر نیز در میدان جهاد و مقابله با باقیمانده‌های رژیم بعث حضور داشت و در طول ۳۶ سال گذشته یک روز میدان جهاد را ترک نکرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از شهید المحمداوی به‌عنوان خط‌شکن شجاع و حاضر در همه عرصه‌ها یاد کرد و گفت: شهید ابومنتظر یکی از مسابقه دهندگان جهاد بود و در طول این مدت نشان داد که همواره مرد جهاد است. شهید المحمداوی نشان داد هیچ‌گاه خط مبارزه با استکبار و ظالم خفه نمی‌شود و این راه همیشه استوار است.

نقدی وظیفه عاشقان راه ایثار و شهادت را سنگین دانست و تاکید کرد: در حالی که دشمن با تمام توان به جرم و جنایت می‌پردازد پیروان راه جهاد و شهادت باید همواره هوشیار و آماده باشند.

دشمنان اسلام با شکست میدان را ترک خواهند کرد

وی خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها که تمام ظرفیت‌های خود را برای ضربه زدن به اسلام به‌کار گرفته‌اند با شکست روبرو خواهند شد و آزادگان جهان انتقام سختی را از آن‌ها می‌گیرند.

نقدی نوید رسوایی بیش از پیش دشمنان اسلام را داد و تصریح کرد: استکبار میدان را با شکست ترک می‌کند و شکست سنگین آن‌ها را به زودی شاهد خواهیم بود.

کد N895644

وبگردی