آفتاب
حجت‌الاسلام آل‌هاشم:

ایران با۱۲سال نبرد دیپلماتیک، موفق به دستیابی به انرژی هسته‌ای شد

ایران با۱۲سال نبرد دیپلماتیک، موفق به دستیابی به انرژی هسته‌ای شد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در دوازده سال نبرد دیپلماتیک، ایران موفق به دستیابی انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای شد و آن را به اثبات رساند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم در «دومین یادواره شهدای دانش‌آموخته دانشگاه افسری امام علی‌(ع)» که عصر امروز در این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: سیاست‌های دشمن در منطقه با ناکامی مواجه شده است و یکی از صحنه‌های شکست دشمنان در موضوع هسته‌ای نمایان شد.

وی افزود: تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری در مدیریت کلان کشور من جمله مساله هسته‌ای و مقاومت ملت ایران و تلاش خستگی‌ناپذیر دولت موجب شد جنگ سیاسی دوازده ساله، با پیروزی به پایان برسد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امروز شاهد پایان مذاکرات هسته‌ای هستیم، گفت: در ۱۲ سال نبرد دیپلماتیک، ایران موفق به دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای شد و آن را به اثبات رساند و پایبندی نظام اسلامی را به عدم پذیرش تسلیحات اتمی که بر اساس فتوای مقام معظم رهبری، حرام اعلام شده است را به جهانیان ثابت کرد.

آل‌هاشم افزود: در مقابل دشمنان جمهوری اسلامی ایران که سال‌ها قصد داشتند به بهانه هسته‌ای، ایران را به سمت اهداف استکباری خود در منطقه سوق دهند، در این مسیر خلع سلاح شدند و مجبور به رفع تحریم‌های ظالمانه شده‌اند.

وی تاکید کرد: ملت ایران امروز از عزت و عظمتی بی‌بدیل برخوردار بوده و این عظمت بیش از هر چیزی مدیون فداکاری‌های شهدا و ایثارگران است.

کد N895414

وبگردی