آفتاب

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور امروز (سه شنبه) در جلسه علنی مجلس قرائت شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) متن این تذکرات به شرح زیر است:

مددی نماینده میانه به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: توضیح علت عدم اجرایی شدن دستورات صادره از سوی وزیر.

مقتدایی نماینده اصفهان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: لزوم اهتمام هر چه بیشتر در جهت عدم تبلیغ سیگار و دیگر مواد دخانی در فیلم‌ها و سریال‌های تولیدی، به وزیر علوم: لزوم حمایت هر چه بیشتر از فعالیت های فرهنگی دانشگاه‌ها و به وزرای نیرو و صنعت،‌ معدن و تجارت: لزوم محاسبه نرخ هزینه‌های انرژی صنف لبنیات سازان و لبنیات فروشان بر مبنای نرخ مشاغل تولیدی .

جباری نماینده بندر لنگه به وزیر راه و شهرسازی: توضیح علت عدم توجه به قانون در رابطه با ایجاد موج شکن و بنادر کوچک توسط سازمان بنادر و به وزیر کشور : لزوم جلوگیری از استفاده از شن و ماسه موجود در جزیره لاوان جهت استفاده در ساخت و ساز منازل ، به رئیس جمهور: لزوم بازنگری در قیمت بالای برق مصرفی و حق انشعاب برق و آب در جزیره کیش، به وزیر نیرو: توضیح علت صرف زمان طولانی در اتصال انشعابات خانگی و نیز عدم وجود امکانات انشعاب از جمله کابل مصرفی همچنین ضرورت تامین آب دهستانی در شهرستان بندر لنگه

بهمنی نماینده سراب و مددی نماینده میانه به وزیر تعاون‌،کار و رفاه اجتماعی : تسریع در حل مشکلات سازمان بهزیستی کشور.

عالی نماینده زابل به وزیر کشور: توضیح علت عدم برخورد با ناهنجاری های موجود در جامعه

احمدی لاشکی نماینده چالوس به وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت حفظ حقوق دولت در دریاهای منطقه شمال و جلوگیری از تعرض سوء‌استفاده کنندگان به حریم دریاها.

زاهدی نماینده کرمان و راورد به رئیس جمهور و وزیر تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی: ضرورت پرداخت حقوق کارگران و بازنشستگان صنعت فولاد.

بشیری نماینده پاکدشت به وزیر راه و شهرسازی: نظارت بر سازمان هواشناسی جهت دقت در پیش بینی وضع جوی کشور و جلوگیری از ورود خسارات مالی و جانی به مردم در اثر سیل های پیش‌بینی نشده.

شکرخدا موسوی نماینده اهواز به وزیر جهاد کشاورزی: توجه به مشکل بی‌آبی کشاورزان خوزستانی و ضرورت عملکرد فعال مدیر کل جهاد کشاورزی خوزستان.

داود محمدی نماینده قزوین و روح الله عباس پور نماینده بوئین زهرا به رئیس جمهور: عدم تخصیص بودجه و اعتبارات ابلاغی به استان ها و سپری شدن فصل مناسب کاری برای اجرای پروژه های عمرانی.

قاضی پور نماینده ارومیه به وزرای کشور ، راه و شهرسازی و اقتصاد: جلوگیری از اهانت ماموران ترکیه به رانندگان ایرانی در صف ورود به خاک ایران اسلامی.

نیازآذری نماینده بابل به وزیر کشور: رسیدگی فوری و جدی به آسیب دیدگان از سیل شهرستان بابل و تامین خسارت وارده به مردم، کشاورزان و دامداران.

قاضی پور، سلیمی و صلاحی نمایندگان ارومیه، محلات و آشتیان به رئیس جمهور: علت عدم پرداخت هزینه های درمان جانبازان توسط بنیاد شهید.

سلیمی نماینده محلات به رئیس جمهور: پرداخت خسارات سیل به سیل زدگان شهرستان محلات. همچنین به وزیر کار : علت قطع بیمه عده ای از افراد مستحق در شهرستان.

افتخاری نماینده تهران به رئیس جمهور: رسیدگی به وضعیت آسیب دیدگان از طوفان و سیل هفته جاری به ویژه در بخش کن و سولقان و امامزاده داود و تهران و وارد شدن خسارات مالی و جانی به کشاورزان منطقه و انجام اقدامات لازم جهت پیشگیری از مشکلات بعدی.

قاضی پور نماینده ارومیه به وزیر صنعت، معدن و تجارت: تسریع در کاهش قیمت خودروهای تولیدی داخل.

آقامحمدی نماینده خرم آباد به وزیر کشور: جلوگیری از تعطیلی پروژه تفریحی گردشگری بام لرستان، همچنین به وزیر نیرو:‌برق رسانی به روستاهای حوزه انتخابیه.

انتهای پیام

کد N895115

وبگردی