آفتاب
آصفری در تذکر شفاهی مطرح کرد:

انتقاد از دوقطبی‎سازی در موضوع هسته ای/مجلس به مصلحت عمل خواهدکرد

انتقاد از دوقطبی‎سازی در موضوع هسته ای/مجلس به مصلحت عمل خواهدکرد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتقاد از دوقطبی‎کردن جامعه در موضوع هسته ای توسط برخی مسئولان و سیاسیون، گفت: مجلس در این رابطه آنچه را که مصلحت است، تایید خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسن آصفری در پایان جلسه علنی امروز و در تذکر شفاهی به برخی مسئولان و سیاسیون که به دنبال دوقطبی کردن جامعه در موضوع هسته ای هستند، اظهار داشت: مقام معظم رهبری به صراحت فرمودند که همه مردم و مسئولان موافق یک توافق عزتمند هستند که در آن خطوط قرمز رعایت شده باشد.

وی افزود: از امروز هم که مجلس این مسئله را به طور دقیق بررسی خواهد کرد، آنچه را که مصلحت است تایید خواهد کرد، اما باید توجه داشت که چه توافق بشود و چه نشود، برخی مشکلات در کشور هست که باید آنها را برطرف کرد.

نماینده مردم اراک در مجلس خاطرنشان کرد: سالانه ۲۴ میلیارد دلار واردات کالای قاچاق به کشور صورت می گیرد که این باعث بیکاری می شود.

آصفری ادامه داد: امروز بیش از ۸۰ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی داریم؛ اگر دولت این مسائل را حل نکند، باید مطمئن باشد که چه توافق بشود و چه نشود، مشکلی حل نخواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه امروز راه حل مشکلات کشور توجه به اقتصاد مقاومتی است، گفت: امروز نگاه برخی وزرا و مسئولان اجرایی به وابسته سالاری است که اگر شایسته سالاری جایگزین آن نشود، هیچ مشکلی حل نخواهد شد.

 

 

 

کد N894854

وبگردی