آفتاب

تقدیر معاون وزیر از فعالان حوزه عفاف و حجاب

تقدیر معاون وزیر از فعالان حوزه عفاف و حجاب

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن، از تلاش‌های فعالان حوزه مد و لباس تقدیر کرد.

به گزارش ایسنا، در این دیدار که حمید قبادی، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس نیز علی مرادخانی را همراهی می‌کرد، فعالان و هنرمندان حوزه عفاف و حجاب به ارائه تازه‌ترین دستاوردهای این حوزه به معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداختند.

مرادخانی نیز با تأکید بر حمایت از تولیدات این حوزه گفت: تلاش‌ها و پیگیری‌هایی که در این چند سال توسط تولیدکنندگان و طراحان حوزه عفاف و حجاب صورت گرفته، قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: خوشبختانه اقدام‌های صورت‌گرفته در سال‌های اخیر که زیر نظر کارگروه ساماندهی مد و لباس بوده، تأثیرگذار و نتایج آن ملموس است.

معاون امور امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان نیز بر لزوم حمایت مضاعف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالان حوزه عفاف و حجاب تأکید کرد.

~.~.~.~.~.~.~

دبیر ستاد مرکزی صیانت از امنیت عمومی و حقوق شهروندی به برگزاری جلسات مستمر با کارگروه سامان‌دهی مد و لباس اشاره و اظهار کرد: هر اقدامی که به نشاط اجتماعی و امنیت اخلاقی جامعه در حوزه مد و لباس منجر شود، مورد حمایت وزارت کشور است.

به گزارش ایسنا، ایرج صیادی ادامه داد: وزارت کشور در بحث راهبردهای کلان در حوزه امنیت عمومی و اخلاقی و نیز حفاظت از جایگاه حقوق شهروندی و افزایش نشاط اجتماعی وظایفی دارد که باید با همکاری همه بخش‌ها به آن پرداخته شود.

وی اظهار کرد: از نگاه ما، هر اقدامی که بتواند به افزایش نشاط اجتماعی و ارتقای امنیت عمومی منجر شود و در چارچوب قانون و مسایل شرعی باشد، مورد تأیید و شایسته حمایت است.

دبیر ستاد مرکزی صیانت از امنیت عمومی و حقوق شهروندی افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال‌های اخیر توانسته موفقیت‌های چشمگیری را در حوزه مد و لباس به‌دست آورد و از این نظر به‌عنوان دستگاه هماهنگ‌کننده، تلاش داریم تا در نشست‌های مستمر با مسوولان این حوزه بتوانیم به نتایج ارزشمند و اجرایی دست یابیم.

وی درباره حمایت‌های مستقیم مالی از سوی وزارت کشور نیز گفت: اگر شرایطی ایجاد شود که بتواند در مسیر وظایف ما در بحث مد و لباس باشد، آمادگی انجام حمایت‌های مستقیم مالی را نیز داریم.

وی بیان کرد: تلاش می کنیم به نوعی به دستگاه‌هایی که در این حوزه مسوولیت دارند کمک کنیم و به مجموعه طراحان، تولیدکنندگان و به‌طور کلی، فعالان حوزه مد و لباس یاری رسانیم.

انتهای پیام

کد N894104

وبگردی