آفتاب

وزیر کشور به کمیسیون شوراها احضار شد: تقسیمات کشوری،اختلافات مرزی و انتصابات; محور سوالات از وزیر

وزیر کشور به کمیسیون شوراها احضار شد: تقسیمات کشوری،اختلافات مرزی و انتصابات; محور سوالات از وزیر

خانه ملت:

نماینده مردم شهر کرد در مجلس با اشاره به اینکه انتقاد از برخی انتصابات در استان یکی از سوالات از وزیر کشور خواهد بود گفت: برخی افراد که بیشتر شامل مدیران کل استان می شود شرایط لازم را برای احراز پست ها و مناصب مدیریتی ندارند.

سید سعید زمانیان دهکردی در رابطه با سوالاتش از وزیر کشورکه قرار است فردا در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس حضور یابد گفت: مسایل مربوط به تقسیمات کشوری،اختلافات مرزی و انتصابات از جمله این سوالات است.

نماینده مردم شهر کرد در مجلس ادامه داد: اختلافات مرزی میان استان ما و استان همجوارمان در رابطه با ابلاغ مصوبه هیئت دولت در زمینه اصلاح مرز یکی از سوالاتم از وزیر کشور است.

وی ادامه داد: موضوع برخی از انتصابات در استان از دیگر سوالات است به دلیل اینکه برخی افراد که بیشتر شامل مدیران کل استان می شود شرایط لازم را برای احراز پست ها و مناصب مدیریتی ندارند.

گفتنی است وزیر کشور برای پاسخگویی به سوالات هفت نفر از نمایندگان مجلس در نشست روز سه شنبه در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس حاضر می شود و به تعدادی از سوالات نمایندگان پاسخ می دهد.

در این نشست همچنین با حضور وزیر کشور برخی موضوعات به ویژه طرح استانی شدن انتخابات و لایحه احزاب مورد بررسی قرار گرفته و این موارد تعیین تکلیف می شود.

27220

کد N893767

وبگردی