آفتاب

حزب‌الله لبنان: تکفیری‌ها فرصت استراتژیک اسرائیل هستند

حزب‌الله لبنان: تکفیری‌ها فرصت استراتژیک اسرائیل هستند

معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان با بیان اینکه اولین و آخرین طرف ذی‌نفع در حملات تکفیری‌ها به منطقه اسرائیل است تاکید کرد مقاومت نبردی را که علیه تکفیری‌ها آغاز کرده تکمیل خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری العهد، نبیل قاووق، معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در مراسمی عنوان داشت: حزب‌الله پس از توافق هسته‌ای ایران و علی رغم تمامی جنگ‌های تکفیری‌ها در حال حاضر همانطوری است که دیروز بود و فردا و پس از هر زمان دیگری مقاومت به یاری فلسطین و حفاظت از لبنان در مقابل خطر اسرائیل یا تکفیری‌ها دفاع می‌کند و برخلاف خواسته کسانی که می‌خواستند مقاومت 20 سال عقب برگردد. امروز مقاومت توانسته است 20 سال به پیش برود.

وی تاکید کرد: مقاومت نبردی را که برای حفاظت از روستاها و مردمانمان در لبنان علیه تکفیری‌ها آغاز کرده است، تکمیل خواهد کرد و نتیجه نبرد الزبدانی هم مثل نبرد یبرود و قارة ، رنکوس، عسال الورد و تمامی شهرها و روستاهای قلمون و پیروزی کامل برای مقاومت و ارتش سوریه خواهد بود و مقاومتی که در به شکست کشاندن اسرائیل موفق شد در رقم زدن پیروزی‌ جدیدی علیه تکفیری‌ها نیز موفق خواهد شد.

معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله در ادامه گفت: مقاومت همان‌طور که پیش از این در برابر اسرائیل پیروز شد امروز هم می‌تواند پیروزی جدیدی را علیه تکفیری‌ها رقم بزند و قادر است به وعده‌های خود در حمایت از لبنان و دستاوردهایش عمل کند. ما هرگز جزء کسانی نیستیم که هم‌وطنانشان را خار کرده و به دیگران اجازه می‌دهند که عزت ملی و دستاوردهای مقاومت را بی‌ارزش کنند.

قاووق در ادامه گفت: تکفیری‌هایی که با دشمنی علیه دین خدا و حرام کردن حلال و حلال کردن حرام با آبرو و جان مسلمانان، شیعیان، دروزی‌ها، مسیحیان و ایزدی‌ها در سراسر جهان بازی می‌کنند در حقیقت برای هیچ‌کس جزء اسرائیل در منطقه آسایش باقی نگذاشته‌اند، همان‌طور که دیروز خبر جنایت‌هایشان در الجزایر، تونس و لیبی را شاهد بودیم امروز نیز شاهد حملاتشان به غزه هستیم و می‌بینیم که هیچ‌کس جز اسرائیل از این مساله سود نمی‌برد.

وی با تاکید بر اینکه اسرائیل اولین و آخرین طرف ذی نفع از اقدامات تروریستی تکفیری‌ها در جهان اسلام است، گفت: جنگی که ما وارد آن شدیم جنگ امت اسلام در حال و آینده است و عجیب نیست که اسرائیل در این جنگ روی تکفیری‌ها حساب باز کرده است و این اسرائیل است که آنها را علناً حمایت می‌کند چراکه تکفیری‌ها فرصتی استراتژیک برای اسرائیل برای برهم زدن معادلات درگیری‌ها و ورود به جنگ فرسایشی علیه مقاومت لبنان و فلسطین است برای همین اسرائیلی که در جنگ تموز2006 شکست خورده، روی تکفیری‌ها برای رسیدن به اهدافش شرط‌بندی کرده است و باید بگویم که پیروزی ما بر تکفیری‌ها اعم از النصره، القاعده یا داعش و دیگر گروه ها پیروزی بر طرح‌های خرابکارانه اسرائیل است.

انتهای پیام

انتهای پیام

کد N893667

وبگردی