آفتاب

واکنش مقاومت فلسطین به حملات اخیر داعش در غزه/ "تروریست‌ها با اسرائیل همکاری می‌کنند"

واکنش مقاومت فلسطین به حملات اخیر داعش در غزه/ "تروریست‌ها با اسرائیل همکاری می‌کنند"

گردان‌های "عزالدین قسام"، شاخه نظامی جنبش حماس و گردان‌های "القدس"، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای با متهم کردن داعش به همکاری با رژیم صهیونیستی تاکید کردند که هرگز در تحت پیگرد قرار دادن افرادی که خودروهای اعضای این جنبش‌ها را در غزه هدف قرار دادند سهل‌انگاری نخواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از پایگاه خبری بوابه، این بیانیه در پی آن صادر شد کهمنابع خبری در فلسطین از انفجار پنج خودرو وابسته به حماس و جهاد اسلامی به دست عوامل تروریستی خبر داده و اعلام کردند که گروه تروریستی داعش مسوولیت آن را بر عهده گرفته است.

گردان‌های عزالدین قسام و القدس در بیانیه مشترک خود تاکید کردند: چنین اقدامات شنیعی هرگز ما را از عمل به نقش و مسئولیتمان در حمایت از مردم و دفاع از خاک خود و آمادگی برای مقابله با دشمن منحرف نخواهد کرد. ما همواره دشمن را هدف قرارمی‌دهیم کسانی که در کمین ما هستند جز ناامیدی و ننگ چیزی نصیبشان نمی‌شود.

در این بیانیه آمده است: چنین اقدامات جنایتکارانه‌ای تنها یک عنوان دارد و آن با همکاری با اشغالگران و خدمت به آنها برای رسیدن به اهدافشان است. برخی دست‌های ناپاک تلاش می‌کنند تا با اقدامات ناکام خود و در زمان نخستین سالروز جنگ اسرائیل در غزه و سالروز حماسه بزرگ مقاومت فلسطین با مقاومت مقابله کنند.

این گردان‌ها همچنین متعهد شدند که هرگز در تحت پیگرد قرار دادن افرادی که خودروهای اعضای این جنبش‌ها را در غزه هدف قرار دادند سهل‌انگاری نخواهند کرد.

انتهای پیام

کد N893489

وبگردی