آفتاب
روحانی هفته آینده به کردستان می رود/

نماینده سقز: منتظر سفر متفاوت رئیس جمهور به کردستان هستیم

نماینده سقز: منتظر سفر متفاوت رئیس جمهور به کردستان هستیم

نماینده مردم سقز و بانه از سفر رئیس‌جمهور در هفته آینده به استان کردستان خبر داد و گفت: منتظر سفر متفاوت رئیس جمهور به کردستان با سایر استان‌ها با توجه به توافق و رفع برخی محدودیت‌ها هستیم.

محسن بیگلری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ما انتظار داشتیم رئیس‌جمهور با توجه به سطح محرومیت استان کردستان و آرای بالای مردم این استان به روحانی، سفر به کردستان را در برنامه دور اول سفرهای استانی خود قرار دهد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کردستان حدوداً بیستمین استانی است که رئیس‌جمهور به آن سفر می‌کند، گفت: انتظار داریم در شرایط فعلی رئیس‌جمهور مشکلات کردستان را به صورت ویژه بررسی کند.

بیگلری با بیان اینکه استان کردستان اولین استانی است که رئیس‌جمهور بعد از توافق هسته‌ای به آن سفر می‌کند، گفت: همه مردم منتظر سخنرانی رئیس‌جمهور در استان کردستان و همچنین مشاهده تفاوت سفر رئیس‌جمهور به کردستان با سایر استان‌ها با توجه به توافق و رفع برخی محدودیت‌ها و موانع هستند.

وی در تشریح انتظارات مردم کردستان از سفر رئیس‌جمهور به این استان، گفت: خواستار اتمام پروژه‌های نیمه تمام و همچنین تعریف پروژه‌های جدید برای حل مشکل راه‌آهن، جاده‌ها و بزرگراه‌های استان هستیم.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: چشم امید جوانان به این سفر است تا با احداث کارخانه‌ها و کارگاه‌های جدید مشکل اشتغال جوانان حل شود.

به گزارش مهر، کاروان تدبیر و امید در بیستمین سفر استانی خود هفته آینده به استان کردستان سفر می کند . پیش از این رئیس جمهور به استان های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان‌رضوی، زنجان، گلستان، خراسان‌جنوبی، بوشهر، اصفهان، قم، گیلان، فارس، آذربایجان شرقی، غرب استان تهران و خراسان شمالی سفر کرده بود.

کد N893258

وبگردی