آفتاب
نماینده بروجن:

توافق هسته‌ای اهرم جهش کشور در عرصه‎های مختلف است

توافق هسته‌ای اهرم جهش کشور در عرصه‎های مختلف است

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس توافقات هسته‌ای را اهرم جهش کشور در عرصه‎های مختلف دانست و تاکید کرد: از این توافق باید به عنوان یک فرصت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، حرکت روبه جلو و تجهیز و ترمیم زیرساخت‌ها استفاده کرد.

امیر عباس سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه چهارمحال و بختیاری، توافقات هسته‌ای را همچون اهرمی دانست که موجب جهش کشور در زیرساخت‌ها و مسائل مهم کشور اعم از سیاسی، فرهنگی و بین‌الملل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه آینده کشور تنها به این مذاکرات وابسته نبود، افزود: از این توافق باید به عنوان یک فرصت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، حرکت روبه جلو و تجهیز و ترمیم زیرساخت‌ها استفاده کرد.

سلطانی اظهار کرد: دنیای امروز دنیای تعاملات است و کشورهای 1+5 از این توافق در راستای امنیت بین‌المللی منفعت می‌برند.

وی با بیان اینکه اقتصاد ایران می‌تواند اقتصاد طرف مقابل را متحول کند، تصریح کرد: اقتصاد آن‌ها به نوعی به اقتصاد کشور ما بستگی دارد و آن‌ها نیز در مسیر ترقی خود گام برداشته‌اند.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه توافقات نقش موثری در کاهش محدودیت‌های اقتصادی و ایجاد اشتغال ایفا می‌کند، اظهار کرد: شرکت‌های اروپایی در زمینه زیرساخت‌ها، اشتغال و تولید می‌توانند سهم بسزایی داشته باشند و با ورود نقدینگی در اقتصاد و نهادهای تولیدی کشور گام مثبتی در زمینه اشتغال در کشور برداشته خواهد شد.

وی تزریق نقدیگی بدون برنامه در جامعه را فاجعه آمیز دانست و گفت: اگر نقدینگی در راستای تولید، صنعت و زیرساخت وارد جامعه شود پیشرفت و رونق صنعتی و اقتصادی را به دنبال خواهد داشت.

سلطانی خاطر نشان کرد: با این توافق دنیا متوجه شد ایران دارای یک منطق بسیار قوی و یک فرهنگ بسیار غنی است که با گفتمان و مذاکره می‌تواند حقانیت خود را ثابت کند.

انتهای پیام

کد N892725

وبگردی