آفتاب

مصری: اگر هدایت‌های رهبری نبود گره مذاکرات باز نمی‌شد

مصری: اگر هدایت‌های رهبری نبود گره مذاکرات باز نمی‌شد

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس با اشاره به تلاش موثر و دلسوزانه تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان، گفت که اگر هدایت‌های رهبری نبود،‌ گره مذاکرات باز نمی‌شد.

عبدالرضا مصری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به نقش هدایت‌های رهبری در روند مذاکرات هسته‌ای اظهار کرد: من همیشه دعاگوی این هستم که خداوند چنین اندیشمندی را برای انقلاب اسلامی حفظ کرده است چرا که اگر هدایت‌های ایشان نبود به هیچ عنوان این گره باز نمی‌شد.

وی افزود: راهنمایی‌های مقام معظم رهبری علاوه بر این‌که موجب قوت تیم مذاکره کننده است به تزلزل جایگاه دشمن نیز منجر شده است، چرا که دشمن می‌داند اگر رهبری موضوعی را بگوید خط قرمز است و چانه‌زنی درباره آن اثری ندارد و نمی‌شود از آن عبور کرد.

نماینده مهم کرمانشاه در مجلس ادامه داد: مقام معظم رهبری با الفاظ تأییدآمیز تیم مذاکره کننده قوت قلبی به مذاکره کنندگان دادند و از آنها در مقابل نقدهای دلسوزانه انقلاب حمایت کردند که این پشتوانه و دلگرمی آنها در مذاکرات خواهد بود ضمن این‌که این فرمایشات رهبری تسکینی برای دلسوزان انقلاب بود.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس با اشاره به رویکرد زیاده‌خواهانه غربی‌ها در مذاکرات هسته‌ای، تصریح کرد: اگر هدایت‌های رهبری و استراتژی نرمش قهرمانانه نبود مذاکرات به هیچ عنوان دو ساعت هم طول نمی‌کشید چه برسد به یک سال و نیم.

مصری با بیان این‌که تیم مذاکره کننده تمام توانش را برای انجام مذاکره به کار گرفته است، اضافه کرد: ما شاهد تلاش موثر و دلسوزانه تیم مذاکره کننده بوده و هستیم. به هر حال مذاکرات کار سختی بوده و ما با کسانی روبرو بودیم که حرفه‌شان مذاکره است و ما یک کشور در مقابل همه آنها هستیم.

وی در پایان مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 و حضور غربی‌های پای میز مذاکره با ایران را نشانگر عظمت و بزرگی کشور دانست و خاطرنشان کرد: ملت ما قدرشناس تیم مذاکره کننده است در عین حالی که به آمریکا اعتمادی نداریم، ما به تیم مذاکره کننده خدا قوت می‌گوییم.

انتهای پیام

کد N892530

وبگردی