آفتاب

اشرفی اصفهانی: دلواپسان آنچه در شان خودشان بود به این دولت انگ زدند

اشرفی اصفهانی: دلواپسان آنچه در شان خودشان بود به این دولت انگ زدند

ایرنا نوشت:

 مشاور نهاد ریاست جمهوری گفت: با توافق هسته ای توطئه های دشمنان خنثی و نقشه های آنهایی که بدنبال انزوای جمهوری اسلامی ایران بودند، نقش بر آب شد.

با توافق هسته ای برنامه های کسانی که بدنبال انزوای ایران بودند، نقش بر آب شد
حجت الاسلام و المسلمین محمد اشرفی اصفهانی رییس هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری افزود: ملت ایران حدود 12 سال در انتظار توافق بود و بعد از 23 ماه پیگیری مداوم دولت تدبیر امید و در راس آن دکتر ظریف و تیم مذاکره کننده مذاکرات به نتیجه رسید.

وی ادامه داد: ملت شریف ایران و همه کسانی که دل به این انقلاب و نظام بسته اند در انتظار چنین روزی بودند.

مشاور نهاد ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: با این توافق کشورهای غربی یکی پس از دیگری اعلام آمادگی کردند که روابط با ایران را گسترش دهند و روز توافق بهترین روز برای ملت ایران است و به قول آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی این توافق از فتح خرمشهر مهم تر بود.

مشاور نهاد ریاست جمهوری با بیان این که این توافق از سقوط رژیم بعث عراق و صدام مهم تر بود، گفت: وعده دکتر روحانی در ارتباط با این که ما باید با همه دنیا ارتباط برقرار و مساله هسته ای را حل کنیم محقق شد و در انتظار هستیم که سایر وعده هایی که رییس جمهوری به ملت داده یکی پس از دیگری اجرایی شود.

وی درباره دلواپسان نیز خاطرنشان کرد: دلواپسان کسانی هستند که وقتی قطعنامه هایی در دولت قبلی علیه ایران صادر شد صدایشان در نیامد اما به محض این که دولت تدبیر و امید بدنبال حل مسایل بود آقایان یقه چاک دادند و دلواپس، دلواپس کردند.

اشرفی اصفهانی یادآور شد: آنها با عنوان این که نگران هستند و آنچه که در شان خودشان بود به این دولت انگ زدند ، بویژه در مجلس شورای اسلامی بعضی افراد به خود اجازه جسارت به وزیر امور خارجه را دادند.

وی افزود: خداوند را شاکریم که مردم دیدند چگونه مشت محکمی به دهان آنها زده شد و آنهایی که بدنبال منزوی شدن ایران هستند خودشان باید برای همیشه به انزوا کشیده شوند.

رییس هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری تصریح کرد: مردم در انتخابات آینده با رای خود به آنها پاسخ خواهند داد.

2929

کد N892410

وبگردی