آفتاب
"پیروزی استقامت، شکست تحریم"

منصوری: توافق هسته‌ای فصل جدیدی را در دیپلماسی جهان می‌گشاید

منصوری: توافق هسته‌ای فصل جدیدی را در دیپلماسی جهان می‌گشاید

مجید منصوری گفت: توافق حاصل‌شده نقطه عطفی در دیپلماسی بین‌المللی محسوب می‌شود و گفتمان جدیدی در نظم نوین جهانی پایه‌گذاری خواهد کرد و نشان می‌دهد که ایران اهل صلح و مداراست.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان در خصوص مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه 1+5، اظهار کرد: خوشبختانه پس از مدت‌ها مذاکرات ایران با گروه 1+5 به ثمر نشست و امیدواریم کنگره آمریکا و طرف غربی به این مذاکرات و توافق حاصل‌شده پایبند باشند چراکه در غیر این صورت ایران هم نمی‌تواند به تعهدات خود عمل کند.

منصوری افزود: توافق هسته‌ای ایران با گروه 1+5 بی‌گمان فصل جدیدی در ارتباطات بین‌المللی و دیپلماسی جهانی بازخواهد کرد و پرونده ایران جزء معدود پرونده‌هایی بود که به شورای امنیت کشانده شد اما با مذاکرات اصولی و درایت ایران کار این پرونده به حمله نظامی منجر نشد؛ چراکه اکثر پرونده‌هایی که به شورای امنیت کشانده می‌شود، سرنوشت حمله نظامی پیدا خواهد کرد.

وی در این باره تصریح کرد: توافق حاصل‌شده نقطه عطفی در دیپلماسی بین‌المللی محسوب می‌شود و گفتمان جدیدی در نظم نوین جهانی پایه‌گذاری خواهد کرد و نشان می‌دهد که ایران اهل صلح و مدارا است.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در کل عملکرد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران مثبت ارزیابی می‌شود و بدون شک رعایت منافع ملت و ایران اسلامی در سرلوحه کار تیم مذاکره‌کننده بوده است.

انتهای پیام

کد N891913

وبگردی