آفتاب

پیام تبریک سفارت ایران به ملت و دولت ترکیه به‌مناسبت عید فطر

پیام تبریک سفارت ایران به ملت و دولت ترکیه به‌مناسبت عید فطر

سفارت کشورمان در آنکارا عید فطر را تبریک گفت و از ابراز احساسات صمیمانه مسولین و شخصیت های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و رسانه ای جمهوری ترکیه که به دنبال موفقیت دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته ای صورت گرفته است، سپاسگزاری کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر، بدین وسیله از مردم، مسولان و شخصیت های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و رسانه ای جمهوری ترکیه که در روزهای اخیر موفقیت دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته ای را تبریک گفته و یا مورد توجه قرار دادند قدردانی و تشکر می‌کند.

جمهوری اسلامی ایران کسانی را که در به نتیجه رسیدن این روند مشارکت داشتند و از مواضع بر حق جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته ای حمایت و در مقابل اعمال تحریم های ظالمانه موضع گیری نمودند، از یاد نخواهد برد.

سفارت اطمینان دارد روابط فیمابین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه بر پایه مناسبات صمیمانه که در دوران اخیر بین بخش های دولتی و نهادهای خصوصی دو کشور شکل گرفته با سرعت بیشتر در مسیر اهداف تعیین شده به پیش خواهد رفت.

انتهای پیام

کد N891725

وبگردی