آفتاب

اتخاذ تدابیر شدید امنیتی پس از تیراندازی به ساختمان نظامی در تنسی

اتخاذ تدابیر شدید امنیتی پس از تیراندازی به ساختمان نظامی در تنسی

به دنبال تیراندازی دیروز به ۲ ساختمان نظامی در ایالت تنسی آمریکا و کشته شدن ۴ تفنگدار دریایی این کشور، تدابیر شدید امنیتی در این کشور اتخاذ شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، به دنبال تیراندازی دیروز به ۲ ساختمان نظامی در ایالت تنسی آمریکا و کشته شدن ۴ تفنگدار دریایی این کشور، تدابیر شدید امنیتی در این کشور اتخاذ شد.

«جی جانسون» وزیر امنیت داخلی آمریکا با هشدار درباره انتشار اخبار نادرست در این باره اعلام کرد: این وزارتخانه در حال پیگیری حادثه مذکور بوده و اف. بی. آی. نیز در این خصوص کمک هایی را به ما خواهد نمود.

برخی شاهدان عینی در این باره می گویند: مهاجم «محمد یوسف عبدالعزیز» نام دارد. وی در ۲ منطقه نظامی به تیراندازی مبادرت نمود؛ یکی از آنها مرکز استخدام نیروهای نظامی و دیگری در نزدیکی یک مرکز مرتبط به نیروی دریایی آمریکا بوده است.

این حادثه یک مجروح نیز  در پی داشت.

این درحالیست که در روز گشته، نیروی دریایی آمریکا در پیامی در شبکه اجتماعی توییتر گفته بود که در ساختمان استخدام این نیرو در بلوار آمنیکولای شهر «چاتانوگا» تیراندازی رخ داده است.

«اندی برکه» شهردار چاتانوگا در نشستی خبری با بیان این که شرایط بسیار بد بوده، از ارائه هرگونه جزئیاتی در این خصوص خودداری کرده بود.

کد N891669

وبگردی