آفتاب

پیام رهبر جنبش انصارالله به مردم یمن به مناسبت عید فطر

پیام رهبر جنبش انصارالله به مردم یمن به مناسبت عید فطر

«عبدالملک الحوثی» در پیامی خطاب به مردم یمن ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر آنها را به مقاومت در مقابل دشمن متجاوز فرا خواند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، «عبد الملک الحوثی» رهبر جنبش انصار الله یمن در بیانیه ای خطاب به مردم یمن و امت اسلامی حلول عید مبارک فطر را تبریک گفت.

وی در این بیانیه از ملت یمن که در طول ماه رمضان با مقاومت و توکل بر خدا در مقابل دشمن سعودی که حرمت این ماه مبارک را نگه نداشته و از ارتکاب وحشیانه ترین جنایات خود داری نکردند قدردانی کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: مردم غیرتمند یمن از روزهای ابتدایی جنگ خطر قدرت های بیگانه و مزدوران آنها را که به ملت خیانت کرده اند درک کرده و ضرورت مبارزه با دشمن و دفع شر آنها را می دانند.

به گفته عبدالملک الحوثی ملت یمن امروز حافظ آزادی و استقلال و کرامت کشور است و در این راه از کسی جز خداوند امداد نمی خواهد چرا که خداوند بهترین یاور است و اگر یاور مظلومان نبود زمین از فساد انباشته می شد اما فضل خداوند شامل حال تمام مردم جهان است.

وی افزود: ملت یمن به این اطمینان رسیده که اگر به وظیفه خود در مقابل دشمن عمل کند و به خداوند اعتماد داشته باشند پیروز میدان خواهد بود چرا که عاقبت از آن متقین است. رهبر جنبش انصارالله در پایان برای شهدای حملات ائتلاف به رهبری عربستان طلب مغفرت و برای ملت یمن آرزوی پیروزی کرد.

کد N891379

وبگردی