آفتاب

پربیننده​های سیاسی پنجشنبه:اختلاف درباره جشن هسته​ای مردم/سلفی با هاشمی/واکنش احمدی​نژاد به توافق

پربیننده​های سیاسی پنجشنبه:اختلاف درباره جشن هسته​ای مردم/سلفی با هاشمی/واکنش احمدی​نژاد به توافق

کاربران خبرآنلاین، همچنان پیگیر اخبار پس از توافق هسته​ای هستند. از پست اینستاگرامی محمود احمدی​نژاد تا ناددیه گرفتن جشن هسته​ای مردم در روزنامه وطن امروز از پربیننده​ترین اخبار روز پنجشنبه بود.

احمدی نژاد در اینستاگرام خود در اولین پست پس از توافق هسته ای به حدیثی از حضرت علی علیه السلام اشاره کرده است. اینجا را ببینید.

یکی از روزنامه های صبح نوشت: سه‌شنبه خیلی‌ها را ابتدا گمان بر این بود؛ «بعد از اعلام خبر توافق، مردم به خیابان‌ می‌ریزند و جشن می‌گیرند» لیکن از آنجا که ساعت اعلام رسمی این خبر، در روز بود و ملت هم روزه، بعدا گفته شد؛ «جشن مردمی در ساعات پایانی روز سه‌شنبه و در سراسر ایران برپا می‌شود و چنان باشکوه که تداعی روز حماسه ملبورن را کند مثلا!» این وسط، رسانه ملی هم برای دولت و اصحاب وزارت خارجه، انصافا سنگ تمام گذاشت اما خوب یا بد، این رخداد، یعنی «جشن ملی» رخ نداد. اینجا را ببینید.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی، در گفت و گوی تلفنی با رییس جمهوری اتریش، روابط تهران-وین را خوب و دوستانه توصیف و تصریح کرد: توافق هسته ای ایران با ۱+۵ زمینه را برای گسترش و توسعه روابط میان تهران-وین فراهم خواهد کرد. اینجا را ببینید.

انتقاد از اظهارات امام جمعه مشهد درباره کنسرت ها

فرزند آیت‌الله حائری شیرازی در یادداشتی به سخنان اخیر حجت الاسلام علم الهدی امام جمعه مشهد درباره کسانی که به کنسرت می روند انتقاد کرده است. اینجا را ببینید.

اخیرا جمعی از اهالی فرهنگ و هنر میهمان افطاری رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بودند.در انتهاي اين افطاري برخي از ميهمانان با آيت الله عکس سلفي (خودگرفت) انداختند. اینجا را ببینید.

اعلام میزان فطریه

طبق اعلام دفتر مقام معظم رهبری میزان فطریه بر اساس قیمت گندم برای هر نفر حداقل ۶ هزار تومان است. اینجا را ببینید.

با گذشت دو هفته از استعفای استاندار فارس، همچنان حاشیه های مربوط به استاندار جدید در این استان ادامه دارد و قطار فشارها به دولت برای عقب نشینی از معرفی استاندار جدید به ایستگاه استیضاح وزیر کشور رسیده است. اینجا را ببینید.

/27212

کد N891338

وبگردی