آفتاب

حکیمی‌پور:عصر فعالیت احزاب واقعی فرا رسیده است

حکیمی‌پور:عصر فعالیت احزاب واقعی فرا رسیده است

دبیرکل حزب اراده ملت ایران با انتقاد از رفتار برخی از اصلاح طلبان اظهارکرد:متاسفانه درمجموعه دوستان اصلاح طلب جریانی درحال شکل گیری است که به اشتباه تصور می‌کند باید همه کرسی‌های خالی مجلس را آن‌ها پرکنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، احمد حکیمی پور، دبیرکل حزب اراده ملت ایران، در مراسم ضیافت افطاری این حزب که در هتل المپیک تهران برگزار شد با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 با تبریک نتیجه این مذاکرات به مقام معظم رهبری، رییس جمهور، تیم دیپلماسی کشور و مردم خاطرنشان کرد: یقینا از امروز تحولات ایران، منطقه و جهان وارد عرصه جدیدی می‌شود که قطعا طی آن شاهد شکوفایی و سرافرازی ملت خواهیم بود.

وی با اشاره به حمایت‌های حزب اراده ملت ایران از تیم مذاکره کننده هسته‌ای خاطرنشان کرد: ما از آغاز چالش هسته‌ای تا موفقیت آن، چهار بیانیه محکم و تفصیلی صادر کردیم و طی آن همواره مذاکره رودررو با طرف اصلی مناقشه را به عنوان یکی از سیاست‌های خود بیان کردیم که خوشبختانه انتخاب ملت و تدبیر دولت نیز بر این موضوع بوده است.

دبیرکل «حاما» با اشاره به نتایج مذاکرات هسته‌ای خاطرنشان کرد: بی شک ایران به عنوان یک طرف تاثیرگذار و تراز اول بین المللی در نظم نوین جهانی نقش شایسته‌ای از خود به نمایش خواهد گذاشت.

حکیمی پور در ادامه تاکید کرد:‌ ایران می تواند در عرصه بین‌الملل به مدارج بسیار بالایی که حق ملت و مردم ایران است دست پیدا کند.

به گزارش ایسنا این فعال سیاسی در ادامه صحبت‌های خود به رویکرد انتخاباتی حزب اراده ملت ایران در جریان انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و با انتقاد از رفتار برخی از اصلاح‌طلبان در این زمینه اظهار کرد: متاسفانه در مجموعه دوستان اصلاح طلب جریانی درحال شکل‌گیری است که تصور می‌کنند که باید همه 290 کرسی خالی مجلس را آن‌ها پرکنند. این درحالی است که جریان اصلاح طلب باید با جامعه در مورد مسائل مختلف و مشکلات صحبت کند و راهکارهای خود را برای حل آن‌ها ارائه نماید.

حکیمی پور با اشاره به فعالیت همه بخش‌های حزب در تهران و شهرستان‌ها در زمینه انتخابات گفت: مردم خواستار راهکار و برنامه‌هایی برای حل مشکلات و معضلات جامعه هستند، اما متاسفانه هیچ صدای منسجمی در این رابطه از طرف طیف اصلاح طلب بلند نشده است.

با این وجود حاما در حال تدوین برنامه‌ جامع توسعه ملی با درنظر گرفتن امکانات و محدویت‌های مبتنی بر واقعیت است.

به گزارش ایسنا حکیمی پور در ادامه با تاکید بر اینکه مشارکت سیاسی صرفا از مجرای احزاب و سازمان‌های سیاسی می گذرد، اظهار کرد: امروز عصر فعالیت احزاب جدی و واقعی فرارسیده است. امروز زمان آن رسیده که احزابی که برای معضلات دارای برنامه هستند و با متن جامعه پیوند دارند و آموزش ها و کادرسازی های حزبی را انجام می دهند روی کار بیایند و فعالیت نمایند.

وی با بیان اینکه عرصه سیاست ، عرصه کار جمعی است ادامه داد: عالی‌ترین نهادی که کار سیاست‌ورزی در جامعه را مدیریت می‌کند احزاب و تشکل‌های یک جامعه هستند.

حکیمی پور با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی در رابطه با تبدیل نظام انتخاباتی کشور به نظامی حزبی اظهار کرد: حاما در این زمینه پیشگام خواهد بود و برنامه‌های خود را در این راستا پیگیری و دنبال خواهد کرد. حاما حزبی در چارچوب جریان اصلاحات است که با حفظ استقلال و اصول حزبی خود برنامه‌های خود را پیگیری می‌کند.

دبیرکل حاما اظهار کرد: رابطه حزب اراده ملت با جریان اصلاحات رابطه‌ای وابستگی و اطاعت گونه نیست بلکه رابطه برخورد فعال و پویا با جریان اصلاحات است.

حکیمی پور همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری با بیان اینکه امسال سال انتخابات، آشتی ملی، وحدت و عقلانیت است، خاطرنشان کرد: امسال این نیاز احساس می‌شود که به دور از تنگ‌نظری‌ها راه برای حضور حداکثری همه سلایق در انتخابات فراهم شود تا مردم با شور و شوق فراوان خود با حضوری حداکثری حماسه سیاسی دیگری را بسازند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه همه اعضای حزب اراده ملت ایران که خود را واجد شرایط کاندیداتوری مجلس می دانند باید برای حضور در انتخابات ثبت نام کنند گفت: حزب اراده ملت ایران 110 تا 120 کاندیدای حزبی برای مجلس شورای اسلامی معرفی خواهد کرد و ستاد انتخابات این حزب پس از ماه رمضان تشکیل خواهد شد.

دبیرکل حاما در پایان با بیان اینکه حاما در همه زمینه ها دارای برنامه است اظهار کرد: حاما برنامه‌های مختلفی در همه زمینه‌ها از جمله دوران پساتحریم، مشکلات اقتصادی، مشکلات اجتماعی و مسائل دیگر دارد و تلاش می‌کند که با برنامه‌ریزی‌های مدون خود مانع هدررفتن امکانات کشور شود.

انتهای پیام

کد N891304

وبگردی