آفتاب
/دستور کاری جلسات علنی هفته آینده مجلس/

فانی به مجلس می‌رود

فانی به مجلس می‌رود

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات علنی هفته آینده خود ضمن بررسی 8 طرح و 4 لایحه، سوال از وزیر آموزش و پرورش را در دستور کاری خود دارند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات علنی هفته آینده خود ضمن بررسی 8 طرح و 4 لایحه، سوال از وزیر آموزش و پرورش را در دستور کاری خود دارند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، مجلس شورای اسلامی ضمن سوال از وزیر آموزش و پرورش، به گزارش کمیسیون صنایع و معادن درخصوص تحقیق و تفحص از صنعت فولاد کشور رسیدگی می‌کند.

ادامه رسیدگی به طرح اصلاح موادی از قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، همچنین بررسی طرح‌های استفساریه قانون پولی و بانکی کشور و ماده 39 آن(اعاده شده از شورای نگهبان)، بازنگری مقررات اداری و استخدامی شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، اساسنامه شرکت ملی نفت ایران، اعمال بخشودگی جرائم موضوع ماده 191 قانون مالیات‌های مستقیم به قانون موسوم به تجمیع عوارض و برقراری مالیات غیر مستقیم قوانین بودجه سنوات 1377 الی 1381 و طرح استفساریه ماده 59 قانون برنامه پنج‌ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران در دستور کاری نمایندگان در جلسات علنی مجلس قرار دارد.

همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی به بررسی طرح‌های حمایت از صنعت برق و نیز طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده می‌پردازند.

لوایح اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم مصوب 1366 و اصلاحات بعدی آن، تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد، مبارزه با تامین مالی تروریسم (اعاده شده از شورای نگهبان) و لایحه اجازه مشارکت جمهوری اسلامی ایران در افزایش سرمایه دور پنجم بانک توسعه اسلامی در دستور کار مجلس قرار دارد.

براساس این گزارش، نمایندگان مجلس طی جلسات علنی هفته آینده ناظرین مجلس در شورای فرهنگ عمومی، در هیات امنای موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی و نیز در هیات نظارت بر مسافرت‌های خارجی کارکنان دولت را انتخاب خواهند کرد.

انتهای پیام

کد N890905

وبگردی