آفتاب

محمدصادقی: توافق هسته‌ای انوار تابناک اسلام را پرفروغ‌تر می‌کند

محمدصادقی: توافق هسته‌ای انوار تابناک اسلام را پرفروغ‌تر می‌کند

یک نماینده اصولگرای مجلس با قدردانی از تیم مذاکره کننده هسته‌یی برای دفاع از حقوق هسته‌ای ملت گفت که این توافق نه تنها شعله‌های انقلاب اسلامی را خاموش نخواهد کرد بلکه برخلاف تصور آنها انوار تابناک اسلام ناب محمدی را روز به روز پرفروغ‌تر بر زوایای تاریک زندگی بشر خواهد تاباند.

یک نماینده اصولگرای مجلس با قدردانی از تیم مذاکره کننده هسته‌یی برای دفاع از حقوق هسته‌ای ملت گفت که این توافق نه تنها شعله‌های انقلاب اسلامی را خاموش نخواهد کرد بلکه برخلاف تصور آنها انوار تابناک اسلام ناب محمدی را روز به روز پرفروغ‌تر بر زوایای تاریک زندگی بشر خواهد تاباند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان یاران (ایسنا)، شاهین محمدصادقی در نطق میان دستور خود در صحن علنی امروز چهارشنبه مجلس با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس خداوند را به دلیل داشتن چنین ملت حماسه ساز، شکرگذار شد و گفت:‌ اینک که در آستانه دستیابی به توافق هسته‌ای با قدرت‌های جهانی قرار داریم لازم است نکاتی چند را خطاب به همه‌ی ملت و دولتمردان و مسئولان و دوستان و دشمنان جمهوری اسلامی در فرامرزهای این سرزمین خدایی یاد آوری کنم.

وی در ابتدا با قدردانی از تیم مذاکره کننده گفت: از زحمات طاقت فرسا و بسیار سخت و طولانی هیات مذاکره کننده امین وشجاع و متدین و غیور ایرانی بخصوص آقای دکتر ظریف و دکتر عراقچی که در نبرد نابرابر و نفس گیر دیپلماتیک عزتمندانه از حقوق هسته‌ای ملت ایران دفاع کرده و هرگز از نام و نشان قدرت‌های بزرگ جهانی نهراسیده‌اند قدردانی کنم.همچنین از رئیس جمهور سپاسگزاری می‌کنم و توفیق روز افزون ایشان را در راه پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند خواهانم.

این نماینده اصولگرای مجلس با تاکید بر اینکه بیانیه پایانی مذاکرات پایان کار نیست و آغاز راهی بس دشوار است افزود: در این راه باید تیم مذاکره کننده همچنان باهوشمندی و تدبیر مسیر را به پیش ببرند چون غفلت از مکرها و نیرنگ‌های دشمنان در مراحل مختلف مذاکره امضاء و اجرای توافق نامه ممکن است باعث هدر رفتن این دستاورد ارزشمند شود.

محمد صادقی در ادامه تاکید کرد:‌اگر این تفاهمات و اذعان قدرتهای سلطه گر جهانی و حقوق هسته‌ای ایران به توافق نهایی منجر شود نتیجه‌ی مقاومت مردم ایران و نه سازش دلدادگان غرب با قدرت‌ها است. البته این همه‌ی چیزی نیست که باید به دست می‌آمد.

وی ادامه داد: به عبارتی دیگر این موضوع برآمده ازالله اکبرهای ملت و پافشاری بر اصول و ارزش‌های خدشه ناپذیر انقلاب اسلامی و خون شهیدان و مجاهدت دهها ساله ایثارگران و جانبازان و خانواده معظم شهدا و یکایک شیرزنان و شیرمردان و جوانان غیور این مرز و بوم و همدلی و همبستگی تمامی آحاد مردم در گوشه و گوشه این مملکت امام زمان (عج) است.

نماینده مردم کازرون با تاکید بر این که دستاوردهای هسته‌ای جمهوری اسلامی از مهمترین‌ نمادهای استقلال خواهی و سلطه ستیزی ملت بزرگ ایران است گفت که برای دستیابی به این دستاوردها مشقات فراوانی متحمل شده و شهیدان بزرگواری تقدیم شده است. بنابراین هرگز برای رهایی از تحریم‌ها و تهدید‌ها سر تعظیم در برابر زورگویان عالم فرود نیاوره‌ایم.

به گفته‌ی وی نقش اصلی در این مذاکرات متعلق به همه‌ی مردم است که با تکیه بر خدای بزرگ این راه پر پیچ و خم چندین ساله را طی کرده تا توانمندی و حقانیت خود را برای فتح قله های دانش و عزت و استقلال علمی و سیاسی در عرصه‌های گوناگون جهان به اثبات رسانده است. بنابراین مصادره آن به نفع یک گروه و یا جریان سیاسی و یا خدای ناکرده تبدیل آن به اهرامی درجهت دو قطبی کردن جامعه جفایی به ملت و گناهی نابخشودنی در پیشگاه خداوند بزرگ و همه مردم ایران است. چون باید نتیجه‌ی نهایی منجر به تحکیم پایه‌های وحدت و انسجام عمومی و افزایش قدرت ملی ایران اسلامی باشد.

وی با اشاره به نقش رهبری در به نتیجه رسیدن مذاکرات گفت: بی هیچ شکی نقش رهبری در حصول به این دستاوردهای عظیم علمی و آغاز و هدایت مذاکرات به سمت و سوی مورد نظر ملت بی بدیل و جاودانه است و بایستگی خداوند را به دلیل داشتن چنین رهبری حکیم و دانشمند آگاه و هوشمند سپاسگزاری کرد.

محمد صادقی ادامه داد: به یاد داشته باشیم این مذاکرات صرفا حول و حوش حق مسلم هسته‌یی ایران و رفع تحریم‌های ظالمانه دشمنان این آب و خاک بوده و هیچ تاثیری بر نگاه اسلامی ملت ما نسبت به نظام سلطه و مستکبرین جهان بخصوص آمریکای جنایت‌کار و اسراییل غاصب ندارد و ما همچنان آمریکا را شیطان بزرگ و اسرایل را جرثومه فساد و فرزند نامشروع او دانسته که به فرموده امام باید از صفحه روزگار محو شود. همچنین بر اساس آموزه‌های قرآنی مبارزه با ظالم و دفاع از مظلوم بخصوص مسلمانان مظلوم را جزء مبانی اعتقادی انقلاب اسلامی می‌دانیم و تا آخر دنیا به این مبانی پایبندیم.

وی همچنین تاکید کرد:‌ملت ما به خوبی می‌داند که اگر مذاکرات به نتیجه‌ی نهایی هم برسد و حتی تحریم‌های ظالمانه کاملا برطرف شود باز هم ملت و جوانان غیور و متدین و تدبیر مسئولین و مدیران دلسوزش این کشور را می‌سازد و تکیه بر بیگانگان زخم خورده و یا موکول کردن معضلات جامعه به نتیجه‌ی مذاکرات خطایی راهبردی است که نتیجه‌ای جز وابستگی بیشتر کشور و آسیب به استقلال سیاسی و اقتصادی ندارد.

محمد صادقی همچنین یکی از مهمترین دستاوردهای مذاکرات را اثبات توانمندی سیاسی مردممان در عرصه‌های گفت‌وگو عنوان و اظهار کرد‌: این مذاکرات به دنیا نشان داد که فرزندان خمینی کبیر علاوه بر ظرفیت‌های بالای نظامی و دفاعی که اوج آن را در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم و قابلیت‌های علمی که حرکت در مرزهای دانش هسته‌یی ، لیزر و نانو مثال‌هایی از آن است با قدرت منطق در برابر منطق قدرت زورگویان تاریخ به پیروزی رسیده و آینده جهان را به نفع خود و ملت‌های ستمدیده و متکی به اراده خداوند رقم خواهد زد.

این نماینده اصولگرای مجلس تاکید کرد:‌دشمنان اسلام بدانند همانگونه که صلح حدیبیه درصدر اسلام و یا پذیرش قطعنامه 598 در پایان جنگ 8 ساله باعث شکوفایی اسلام و انقلاب شد این توافق هم نه تنها شعله‌های انقلاب اسلامی را خاموش نخواهد کرد بلکه برخلاف تصور آنها انوار تابناک اسلام ناب محمدی روز به روز پرفروغ‌تر بر زوایای تاریک زندگی بشر امروز خواهد تابید و زمینه ظهور حجت‌ حق و برقراری حکومت عدل مهدوی و نابودی ستمگران عالم را فراهم خواهد ساخت.

انتهای پیام

کد N890614

وبگردی