آفتاب
«بنیامین نتانیاهو»:

توافق وین پایان ماجرا نیست/ ما به مخالفت های خود ادامه خواهیم داد

توافق وین پایان ماجرا نیست/ ما به مخالفت های خود ادامه خواهیم داد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز در سخنان امروز خود در کنست درباره توافق هسته ای منعقد شده میان کشورهای ۱+۵ و ایران گفت: این توافق حرف آخر را نمی زند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه صهیونیستی جروزالم پست، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز در سخنان امروز خود در کنست درباره توافق هسته ای منعقد شده میان کشورهای ۱+۵ و ایران گفت: این توافق حرف آخر را نمی زند.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی عجیب مدعی شد: مخالفت لفظی اسراییل با برنامه هسته ای ایران بود که دستیابی این کشور به بمب هسته ای را به تأخیر انداخت.

وی که در کنیست سخنرانی می کرد، ادامه داد: وقتی توافق را می خوانیم، ماجرا به نظر عجیب تر می رسد، زیرا ما مطالب بیهوده تری را در آن می بینیم. توافقی که در وین به امضا رسید، پایان ماجرا نخواهد بود؛ ما به مبارزه علیه آن ادامه می دهیم.

نتانیاهو با انتقاد از کشورهای مذاکره کننده با ایران افزود: همه از تاریخ درس عبرت نمی گیرند. امروز، قدرت های بزرگ در دام لبخند ها گرفتار شده اند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به سخنان دکتر روحانی، رئیس جمهور ایران گفت: تنها کسی که درباره این توافق درست صحبت کرد، رئیس جمهور ایران بود که گفت، ایران به تمامی اهداف خود در این توافق دست یافته است. ما مجبور نیستیم از این توافق پیروی کنیم و به مخالفت های خود نیز ادامه خواهیم داد.
 

کد N890441

وبگردی