آفتاب
آیت‌الله موسوی‌اردبیلی با تقدیر از مذاکره‌کنندگان:

دولت با پرهیز از تندروی‌های سبب امیدواری مردم شد

دولت با پرهیز از تندروی‌های سبب امیدواری مردم شد

آیت‌الله موسوی‌اردبیلی گفت: ایستادگی تیم مذاکره کننده خصوصاً دکتر ظریف در این مدت طولانی، ستودنی است و این ایستادگی باعث شد که دنیا به منطق روشن و گفت‌وگوی ایران تن دهد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این مرجع تقلید در دیدار رئیس دفتر رئیس جمهور در مشهد

با تمجید از فعالیت‌های شخص رئیس جمهور و هیات دولت و تیم مذاکره کننده اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت یازدهم، تدبیر و عقلانیت به صحنه اجرایی کشور بازگشت و دولت با پرهیز از تندروی‌های بی حاصل سبب امیدواری مردم شد، که ان‌شاءالله این حرکت مثبت ثمره عملی مناسبی برای همه مردم و نظام خواهد داشت.

وی ادامه داد: در بحث مذاکرات که کار سخت و طاقت فرسایی بود و همه ما نگران این بحث بودیم، هم شخص رئیس جمهور محترم و هم تیم مذاکره کننده، خصوصاً وزیر امور خارجه با تدبیر لازم کار را دنبال کردند و الحمدلله نتایج خوبی برای ملت و دولت به همراه خواهد داشت و من به سهم خود از فعالیت‌های صورت گرفته تشکر و قدردانی می‌کنم.

این مرجع تقلید تصریح کرد: تندروی‌ها و بی تدبیری‌های دولت گذشته زحمت‌های زیادی برای کشور و دولت جدید به جا گذاشت که نمونه عملکرد آن در زمینه سیاست خارجی، پیامدهای منفی آن بود و هم مردم و هم ما نگران بودیم به شکلی که تاثیرات مخرب آن همه را نگران کرده بود و در حال حاضر نیز آثار منفی آن در جامعه، خصوصاً اقتصاد کشور و معیشت مردم پیداست. که امیدواریم تلاش طاقت فرسای دولت و خصوصا وزارت امور خارجه و تیم مذاکره کننده، که بسیار طولانی و خسته کننده بود، ثمرات خوبی برای ملت و کشور داشته باشد و مشکلات مرتفع شود و در این رابطه همه باید شکرگزار باشیم و بدون ایرادگیری غیر منطقی از کسانی که در این راه زحمت کشیده‌اند تشکر و قدردانی کنیم.

در ابتدای این دیدار که با حضور استاندار و تنی چند از مسئولین خراسان رضوی صورت گرفت، دکتر نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهوری گزارشی از مذاکرات ایران با کشورهای 5+1 و ثمرات عملی آن ارائه کرد.

وی گفت: در همین روزهای اولیه اگر چه هنوز قطعنامه‌های مربوط به تحریم‌ها برداشته نشده ولی آثار مثبت مذاکرات هویدا شده است و این روند ادامه دارد.

انتهای پیام

کد N890337

وبگردی