آفتاب
صرامی فروشانی در تذکر شفاهی:

تشکر از تیم مذاکره‌کننده/ ذوق‌زدگی در این مرحله عقلانی نیست

تشکر از تیم مذاکره‌کننده/ ذوق‌زدگی در این مرحله عقلانی نیست

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس ضمن تشکر از تلاش‌های تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای تأکید کرد: که ذوق‌زدگی در این مرحله از توافق، به هیچ وجه درست و عقلانی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن صرامی فروشانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در تذکر شفاهی، ضمن تشکر از تلاش‌های تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای اظهار داشت: تذکر می‌دهم که ذوق‌زدگی در این مرحله از توافق، به هیچ وجه درست و عقلانی نیست؛ همچنین اگر دولتمردان آمریکایی از شعار «مرگ بر آمریکا» ناراحت هستند، این پاسخ به جنایت آنها در فلسطین، یمن، عراق و افغانستان است.

وی در ادامه با گرامیداشت هفته بهزیستی، از خدمات و تلاش های مسئولین این سازمان تقدیر و تشکر کرد.

نماینده مردم خمینی شهر همچنین با اشاره به تشکیل کمیته مشترک بین دولت و مجلس برای پیگیری مطالبات فرهنگیان کشور، تصریح کرد: تاکنون گزارشی از نتیجه کار این کمیته ارائه نشده است؛ ‌ لذا از ریاست مجلس خواهشمندم که دستوری به آقای نقوی حسینی به عنوان رئیس فراکسیون فرهنگیان و روسای کمیسیون‌های آموزش و تحقیقات و برنامه و بودجه داده شود که گزارشی در این رابطه به مجلس ارائه دهند.

صرامی ادامه داد: حقوق بازنشستگان متأسفانه با تأخیر پرداخت می‌شود و این به نفع کشور نیست؛ لذا خواهان رفع این مشکل در صندوق فولاد و آهن کشور هستیم. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور برگزاری جلسه ای را داده و این موضوع باید با جدیت بیشتری پیگیری شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد:‌ دولت می‌خواهد ۲۰ درصد قیمت آرد را افزایش دهد؛ این در حالی است که پیش‌تر دولت بدون سر و صدا اقدام به گران کردن نان کرده بود. قرار بود این اقدام به نفع کارگران باشد، ولی عواید آن به جیب دولت رفته است؛ در این شرایط، گران کردن دوباره قیمت آرد به ضرر مردم است.

کد N890266

وبگردی