آفتاب
محمدصادقی در نطق میان دستور:

مصادره توافق به نفع حزب سیاسی خاص خیانت است

مصادره توافق به نفع حزب سیاسی خاص خیانت است

نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی گفت: مصادر توافق هسته‌ای به نفع حزب سیاسی خاص و یا استفاده از آن به عنوان اهرمی برای دو قطبی کردن جامعه خیانت است.

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی شاهین محمدصادقی، نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور از زحمات تیم مذاکره‌کننده در نبرد نابرابر دیپلماتیک تشکر کرد.

وی گفت: بیانیه وین پایان کار نبود، بلکه آغاز کاری دشوار است که همچنان هوشمندی تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای را می طلبد و غفلت از مراحل امضا و اجرای توافق خطرناک است.

نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه توافق هسته ای نتیجه مقاومت ملت بود، نه سازش، افزود: دستاوردهای هسته ای جمهوری اسلامی از مهمترین نمادهای استقلال‌خواهی و سلطه ستیزی ملت ایران است، زیرا ملت ایران هرگز برای رهایی از تحریم ها سر تعظیم مقابل زورگویان فرود نیاوردند.

محمدصادقی تصریح کرد: مصادره توافق به نفع یک گروه یا حزب سیاسی خاص و استفاده از آن به عنوان اهرمی برای دو قطبی کردن جامعه خیانت است.

وی اظهار داشت: بی‌هیچ شکی نقش مقام معظم رهبری در حصول به این دستاوردها و هدایت مذاکرات نقشی بی‌بدیل است که باید خداوند را بابت داشتن این رهبر سپاس گفت.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه مذاکرات اخیر صرفا هول محور حقوق هسته ای ایران و نقض تحریم ها بوده است، عنوان کرد: این توافق هیچ تاثیری در نگاه ایران به آمریکا با عنوان شیطان بزرگ و اسرائیل با عنوان جرثومه‌ای که باید طبق فرمایش امام خمینی(ره) از صفحه روزگار حذف شود، ندارد.

نماینده مردم کازرون در مجلس اضافه کرد: ملت ما می داند که حتی در صورت رفع تحریم ها نیز، ملت باید کشور را بسازد و تکیه بر بیگانگان و موکول کردن حل مشکلات به رفع کامل تحریم ها اشتباهی بزرگ است.

محمدصادقی افزود: مذاکرات هسته ای به دنیا نشان داد فرزندان خمینی کبیر با قدرت منطق به پیروزی خواهند رسید و آینده جهان را به نفع خود رقم خواهند زد.

این نماینده مجلس در پایان گفت: دشمنان بدانند همانگونه که صلح حدیبیه موجب رشد و توسعه اسلام و قطعنامه ۵۹۸ موجب تقویت انقلاب شد، این توافق نیز باعث خواهد شد انقلاب ایران پرفروغ‌تر از گذشته شود.

کد N890152

وبگردی