آفتاب

وزیر جنگ اسرائیل: ایران پیروزمندانه از مذاکرات خارج شد

وزیر جنگ اسرائیل: ایران پیروزمندانه از مذاکرات خارج شد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اذعان کرد که ایران پیروزمندانه از مذاکرات هسته‌ای خارج شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از روزنامه صهیونیستی اورشلیم پست، موشه یعالون، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) در واکنش به بیانیه مشترک هسته‌ای ایران و 1+5 مدعی شد: این توافق مبنی بر دروغ و فریب است.

وی در اظهاراتی که بلافاصله پس از اعلام خبر به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته‌ای ایران مطرح کرد اذعان کرد: ایران پیروزمندانه از پای میز مذاکره بلند شد.

یعالون مدعی شد: این توافق یک تراژدی برای همه کسانی است که به دنبال ثبات منطقه‌ای هستند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که دولتش بزرگترین حامی تروریسم دولتی در جهان است، در ادامه پروژه ترویج ایران هراسی مدعی شد: ایران صادرکننده ارشد تروریسم در جهان است و مستقیم یا غیرمستقیم در هر گوشه از درگیری در خاورمیانه دست دارد و حکومت‌های میانه روی عرب در خاورمیانه را تضعیف می‌کند، با اسراییل می‌جنگد و به منافع غربی در منطقه آسیب می‌زند.

وی در ادامه باز هم ادعاهای بی اساس سابق درباره تسلیحاتی بودن برنامه هسته‌ای ایران را تکرار کرد و گفت: توافق وین ایران را قادر می‌سازد در هر زمان که بخواهد وارد ظرفیت کامل هسته‌ای تسلیحاتی شود و نمی‌گذارد هیچ‌کس جلوی آن‌ها را بگیرد.

یعالون مدعی شد: اکنون حکومت ایران در موضعی قدرتمندتر است. این توافق بد است، این توافق به فریب، تروریسم و جنگ طلبی پاداش می‌دهد.

انتهای پیام

کد N889633

وبگردی