آفتاب

امیری خامکانی: تیم مذاکره کننده مقتدرانه از منافع ملی کشور دفاع کرد

امیری خامکانی: تیم مذاکره کننده مقتدرانه از منافع ملی کشور دفاع کرد

نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از عملکرد تیم هسته‌ای کشورمان اظهار کرد که اعضای این تیم مقتدرانه در یک مبارزه دیپلماتیک نابرابر از منافع ملی کشورمان دفاع کرده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا حسین امیری خامکانی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس با اشاره به شرایط اقتصادی ناشی از تحریم گفت: دولت، ملت را و ملت، دولت را درک خواهند کرد و انتظار می‌رود جناح‌ها و رسانه‌ها نیز متقابلا این وضعیت کشور را درک نمایند؛ چراکه در این شرایط یک عده جز تخریب چهره‌های نظام و خالی کردن پشتوانه سرمایه انسانی و ضربه به هویت ملی کشور و امضای طومار علیه آن‌ها و غر زدن وظیفه‌ای برای خود قائل نیستند.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط سخت است که افراد تعهد و دلسوزی خود را نشان می‌دهند. تاریخ هرگز اثر وجودی شهدا و جانبازان در دفع بلای جنگ تحمیلی را فراموش نخواهد کرد.

وی همچنین با اشاره به توافق هسته‌ای میان ایران و 1+5 تصریح کرد: باید قدردان تیم مذاکره کننده کشورمان بود که مظلوم و مقتدرانه در یک مبارزه دیپلماتیک، نابرابر از منافع ملی کشور دفاع کرد. گرچه از طرف برخی تندروی و جفا می‌شود، ولی از مقام معظم رهبری سپاسگزاریم که همواره این تیم را مورد عنایت خود قرار دادند.

نماینده مردم زرند در مجلس در پایان به برخی از مشکلات حوزه انتخابیه به ویژه مشکلات موجود در معادن و بیکاری و مشکل آب اشاره کرد و افزود: بیش از 20 معدن و پیمانکار در منطقه زرند بین 3 تا 4 ماه است که حقوق کارگران خود را نپرداخته‌اند و همچنان تسهیلات برای بیمه کارگران در پیچ و خم اداری مانده است.

انتهای پیام

کد N889582

وبگردی