آفتاب

اتمام حجت روحانی:اجازه نمی دهم کسی به امید و اعتماد مردم صدمه ای بزند/6/

اتمام حجت روحانی:اجازه نمی دهم کسی به امید و اعتماد مردم صدمه ای بزند/6/

رئیس جمهوری در ادامه نشست خبری خود با مخالفان مذاکرات هسته ای اتمام حجت کرد.

به گزارش خبرآنلاني، رئيس جمهور گفت: من در اینجا لازم می دانم از همه آنهایی که برای رسیدن به این روز مهم و تاریخی نقش خود را ایفا کرده اند تشکر و سپاسگزاری کنم. از ملت بزرگ ایران به خاطر ایستادگی 12 ساله در برابر انواع فشار های غلط و نابجا قدردانی می کنم.
وي همچنين گفت: من از مقام معظم رهبری به عنوان راهبری که همواره در شرایط سخت با دستان پرتوان و با هدایت هایش همواره به ملت و نظام و دولت کمک کردند و در این مسیر با ارشادات و نظارت ها و دقت ها یشان بار سنگینی بر دوش داشتند تشکر می کنم. از مجلس شوای اسلامی و رییس مجلس، از قوه قضاییه و ریاست آن، از همه نیروهای مسلح که همواره پشتیبان دولت و ملت بوده اند، از مجمع تشخیص مصلحت نظام و از مجلس خبرگان رهبری، حوزه های علمیه، مراجع و دانشگاهیان و جوانان و بانوان و از همه مردم در گوشه و کنار کشور که لبخند انها همواره به ما امید داده و تصمیم و اراده آنها به ما قدرت بخشیده تشکر می کنم.
من اعلام می کنم هر کس بخواهد نقد دلسوزانه کند آزاد است اما من اجازه نمی دهم کسی به امید و اعتماد مردم برای داشتن آینده درخشان، امید آنها برای داشتن رونق اقتصادی و امید مردم برای صلح و امنیت را بخواهد با دروغ و اتهام و سخن ناروایی صدمه بزند.
روحاني تاکيد کرد: امروز روز پایان نیست. امروز روز آغاز است. آغاز راه و حرکتی نو، آغاز نشاطی نو، آغاز امیدی نو و آغاز آینده ای بهتر برای جواننمان. امروز آغاز برای حرکتی سریعتر برای رشد و توسعه کشور است.  سخن آخر را خطاب به ملت های منطقه و کشورهای همسایه می گویم. مبادا فریب تبلیغات رژیم صهیونیستی و بدخواهان ملت ایران را بخورید. ایران و قدرت ایران قدرت شماست. ما امنیت منطقه را امنیت خودمان و ثبات آن را ثبات خودمان می دانیم. توسعه علوم و فناوری و رشد ما به نفع کشورهای منطقه خواهد بود. ایران به دنبال سلاح های کشتار جمعی نبوده و نخواهد بود. کشورهای منطقه! رابطه ما و شما امروز آغاز نویی دارد. ما صمیمیت بیشتر و نزدیکی و اتحاد بیشتر و توسعه روابط را خواهان هستیم.
وي در پايان خطاب به مردم گفت: ملت بزرگ ایران! به امید تلاش و فعالیت و نشاط و اعتماد شما به دولت مسیر را با کمک هم تا پایان با موفقیت ادامه خواهیم داد.

2929

کد N889441

وبگردی