آفتاب
سردار نقدی:

سرمایه ما بمب اتمی نیست، وجدان‌های بیدار است

سرمایه ما بمب اتمی نیست، وجدان‌های بیدار است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ورزشکار ما با الگو گیری از منش پهلوانی پوریای ولی، برای دلخوشی مادر مظلوم فلسطینی که کودکش را از دست داده، از مدال صرف نظر می کند و این نشان شجاعت اوست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ورزشکار ما با الگو گیری از منش پهلوانی پوریای ولی، برای دلخوشی مادر مظلوم فلسطینی که کودکش را از دست داده، از مدال صرف نظر می کند و این نشان شجاعت اوست.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پانزدهمین همایش تجلیل از ورزشکاران جوانمرد که با حضور جمعی از مسوولان کشوری، لشگری، ورزشکاران، روسای فدراسیون ها، مربیان و قهرمانان در لانه جاسوسی برگزار شد، گفت: امروز به رسم سنوات گذشته اینجا جمع شدیم بر خلاف همه برنامه هایی که آرزو می کنیم دهه ها ادامه پیدا کند، ان شاءالله با نابودی رژیم غاصب صهیونیستی این برنامه زودتر به پایان برسد.

نقدی با تأکید بر اینکه در این برنامه از شجاع ترین و دلیرترین ورزشکاران کشورمان تقدیر می کنیم ادامه داد: این لقب ریشه اش در بیان حضرت علی (ع) دارد: اشجع الناس من غلب هواه - شجاع ترین مردم کسی است که بر خواهش های نفسانی خود پیروز شود. (سفینه البحار- جلد 2) این ها ورزشکارانی هستند که سال ها برای کسب مدال های بین المللی زحمت کشیدند و آن روز که روز رسیدن به همه آرزوهای ورزشی اوست تصمیم می گیرد از آرزوهایش چشم بپوشاند و برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین در میدان حاضر نشود. این تصمیم، نشان دهنده عزم و اراده و بیانی از شجاعت جوان ورزشکاری است که این طور فداکاری می کند؛ ورزشکار ما یقین بداند ماندگارترین مدالش در طول تاریخ همین خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ورزشکارانی در دنیا مدال گرفته اند که امروز نامی از آنها برده نمی شود، افزود: این تکریمی که امروز انجام می شود از حرکتی است که در تاریخ ماندگار است. امروز نام ماندگار اگر هست از "پوریای ولی" است. او که پذیرفت برای خوشی دل یک مادر میدان را به حریف خود واگذار کند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج خاطر نشان کرد: ورزشکار ما با الگو گیری از آن منش پهلوانی، برای دلخوشی مادر مظلوم فلسطینی که کودکش را از دست داده، از مدال صرف نظر می کند؛ شاید برای بعضی ها این حرکت قابل تفسیر نیست ولی کسانی که در مکتب علی (ع) پرورش یافته اند غیر از این حرکت برایشان قابل تفسیر نیست.

وی ادامه داد: این خواسته قرآن است؛ جنگیدن، فداکاری و جان دادن در این راه، منطق قرآنی دارد. آن کسی که در مکتب امیر مومنان بزرگ شده، وصیت ماندگار آن حضرت را شنیده است که همیشه یار ستمدیده و خصم ستمگر باشید. کسی که خودش را یک ایرانی شرافتمند می داند باید به یک ملتی که از میان همه رهبران علی (ع) را انتخاب کرد، تأسی کند و این ورزشکاران شجاع اسلامیت، پیروی از امیر مومنان (ع)، ایرانیت و جوهر انسانی خود را نشان دادند.

نقدی در پاسخ به برخی افراد که می گویند فایده شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا که این ملت با زبان روزه و در گرمای شدید در خیابان ها سر می دهند، چه بود؟، گفت: امروز این شعار دنیا را فراگرفته است. دشمن این طور تفسیر می کند که اگر ما شعار محو اسراییل را می دهیم، می خواهیم مثل آنها با بمب هسته ای او را نابود کنیم.

وی ادامه داد: عده ای در مذاکرات می گویند، ایرانی ها یک خطر برای رژیم صهیونیستی هستند و این رفت و آمدها برای این است که بمب اتمی نسازند. این یک دروغ بزرگ است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه چندین روز است که وزیر خارجه امریکا در وین با دریوزگی برای رسیدن به توافق تلاش می کند، تشریح کرد: روشن است این همه تلاش صرفاً بر سر مسئله هسته ای ایران نیست.

وی افزود: همه می دانیم جمهوری اسلامی، برای تحقق شعار محو اسراییل همان جوری عمل می کند که شاه را محو کرد و تهران را از دست امریکایی ها و شاه دست نشانده آنها درآورد و ملت های آزادیخواه و پیرو اسلام ناب با الگوگیری از انقلاب اسلامی بغداد را از لوث صدام پاک کردند و همانطور بدون سلاح اتمی، لبنان را که تحت اشغال آمریکا و اسرائیل بود، آزاد کردند و همین ها بودند که بدون سلاح اتمی غزه شریف را از چنگ صهیونیست ها در آوردند و سه بار پوزه این جنایتکار کودک کش و حامیانش را به خاک مالیدند.

نقدی سرمایه واقعی را ایمان و توکل به خدا دانسته و افزود: پیروان اسلام ناب و امام (ره) همان طور که صنعا و عدن و مأرب را آزاد کردند، تلاویو و بیت المقدس را آزاد خواهند کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج تصریح کرد: در این راه سرمایه ما بمب اتم نیست، بلکه وجدان های بیدار و سلاحمان الله اکبر، ایمان و توکل به خدا است.

وی فشارها و تهدید ها و تحریم های دشمن را برای گرفتن سلاح اخلاص و ایمان ملت ایران دانست و اظهار داشت: هدف اصلی دشمن از این مذاکرات، فشارها، تهدیدها و تحریم ها، ممنوعیت ساخت تسلیحات اتمی نیست، بلکه تلاش برای گرفتن سلاح ایمان و تلاش برای خاموش کردن فریاد مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل از زبان ملت ایران است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان مبارزه با استکبار و ظلم ستیزی را هویت ملت ایران معرفی و خاطر نشان کرد: ملت می داند همان طور که رهبر بزرگوارمان فرمودند اسلامیت نظام و انسانیت ما به ایستادگی در مقابل استکبار و ظلم است.

یادآور می شود در این مراسم از 40 نفر از ورزشکاران، مربیان و مدیران که در رقابت‌های مختلف از رویارویی با نمایندگان رژیم غاصب صهیونیستی امتناع کردند تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

کد N887517

وبگردی