آفتاب

مظفر: مذاکره‌کنندگان‌مان شایسته تقدیرند

مظفر: مذاکره‌کنندگان‌مان شایسته تقدیرند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سختکوشی و امانتداری تیم مذاکره کننده هسته‌ای در حفظ اقتدار نظام گفت که اگر حتی مذاکرات هسته‌ای به نتیجه نرسد ما چیزی را از دست نداده‌ایم.

حسین مظفر در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران( ایسنا)، اظهار کرد: معتقدم فارغ از نتیجه،‌ مذاکره‌کنندگان شجاعانه وارد میدان دشواری شدند و سختی‌هایی را متحمل شدند که حتما باید از آنان تقدیر شود؛ زیرا چه مذاکرات به نتیجه برسد و چه نرسد ما به تکلیف عمل کرده‌ایم و مذاکره کنندگان با امانتداری و سختکوشی اقتدار نظام را حفظ کرده و موجب افتخار کشور شده‌اند.

وی افزود: البته اگر مذاکرات هسته‌ای به نتیجه برسد و به توافق بیانجامد برای کشور بهتر خواهد بود، اما اگرحتی مذاکرات به نتیجه نرسد ما چیزی را نباخته‌ایم و برد ما در این است که ملت ما استقامت و پایداری خود را در مقابل آرمان‌هایش حفظ کرده و به نظام سلطه باج نداده است.

وی با ییان این‌که «نظام سلطه و آمریکایی‌ها برداشت غلطی نسبت به ایران و ایرانی دارند» ادامه داد: آن‌ها فکر می‌کردند همان‌طور که با برخی از کشورهای دنیا با زور و قلدوری و به شکل تهدیدآمیز صحبت می‌کنند و آن‌ها را به زور پای میز مذاکره می‌آورند و از آن‌ها باج می‌گیرند می‌توانند با ایران هم همین‌طور برخورد کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان این‌که «بر اساس تجربه 36 ساله، جمهوری اسلامی ایران پای آرمان‌های خود ایستاده و حاضر به باج دادن به نظام بین‌المللی نیست» گفت: نمایندگان ملت ایران که اکنون مشغول مذاکره هستند نیز همین پیام را در عرصه جهانی منتقل کردند.

وی در پایان گفت: فعلا هنوز وضعیت مذاکرارت روشن نشده اما امید داریم این موضوع حل شود. اگر غربی‌ها باج‌خواهی نکنند نسبت به نتیجه خوش‌بین هستیم.

انتهای پیام

کد N887219

وبگردی