آفتاب

"سراسر عراق از اشغال داعش آزاد می‌شود"

"سراسر عراق از اشغال داعش آزاد می‌شود"

وزیر دفاع عراق وعده داد که نیروهای امنیتی این کشور همه مناطق تحت تصرف داعش را آزاد خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خالد العبیدی، وزیر دفاع عراق گفت: نیروهای عراقی همچنان تروریست‌های داعش را از مناطق اشغالی به عقب می‌رانند و سرانجام همه این مناطق را از وجود آن‌ها پاکسازی خواهند کرد.

به گزارش سومریه نیوز، وزارت دفاع عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: العبیدی در دیدار با احمد المشهدانی، نماینده مجلس عراق به بررسی وضعیت امنیتی این کشور و پیروزی‌های نیروهای عراقی در میدان جنگ با داعش پرداخت.

العبیدی در این دیدار اعلام کرد: نیروهای ارتش عراق همچنان در مناطق تحت تصرف داعش پیشروی می‌کنند.

به گزارش العالم، داعش در شهر فلوجه متحمل شکست سنگین شده و بر اثر حملات نیروهای ارتش عراق، خطوط دفاعی این گروه تروریستی در حال فروپاشی است.

نیروهای ارتش توانستند پل ارتباطی سامراء با رمادی و فلوجه (معروف به الجسر الیابانی) و اکثر بخش های منطقه الصقلاویه و تعداد زیادی روستای حومه این منطقه را از تروریست‌ها پاکسازی کنند.

ارتش عراق همچنین با حمله به یکی از مواضع داعش در روستای البشیر در جنوب استان کرکوک توانست 12 تروریست داعشی را به قتل برساند و 4 تروریست دیگر را نیز با کمین گذاری در منطقه البوجواری شهر بیجی استان صلاح الدین به قتل برساند.

کرار جاسم، فرمانده گردان توپخانه ارتش عراق در مصاحبه با خبرنگار العالم گفت: نیروهای ارتش مواضع داعش را هدف قرار دادند و حملات پیاپی به منطقه صقلاویه در نزدیکی شهر فلوجه دقیق و موفقیت‌آمیز بود و نیروها پس از این حملات توانستند وارد الصقلاویه شوند و همچنان به عملیات نظامی خود ادامه می دهند.

انتهای پیام

کد N887125

وبگردی