آفتاب

تقدیر از ایستادگی مذاکره‌کنندگان در کمیسیون امنیت ملی

تقدیر از ایستادگی مذاکره‌کنندگان در کمیسیون امنیت ملی

ایسنا نوشت:

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که در جلسه امروز این کمیسیون از تیم مذاکره کننده برای پافشاری بر روی خطوط قرمز نظام قدردانی شد.

نوذر شفیعی با تشریح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در این جلسه موضوع مذاکرات هسته‌ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت. با توجه به اینکه تیم مذاکره کننده در جریان مذاکرات بر روی خطوط قرمز نظام پافشاری کرده است برای این تاکید و ایستادگی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

وی بررسی موضوع امنیت مرزهای کشور را یکی دیگر از مباحث جلسه امروز کمیسیون عنوان و اظهار کرد: در این جلسه در مورد امنیت مرزهای غربی و بحث پژاک و داعش و مرزهای شرقی راجع به داعش و گروه‌های وابسته به آن بررسی شد.

شفیعی معتقد است: تهدیداتی در مبادی مرزی است و برخی نیروهای وابسته به داعش تحرکاتی دارند که در این رابطه بحث و بررسی صورت گرفت و بر لزوم هوشیار بودن تاکید شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین بررسی اسناد سایت ویکی‌لیکس در مورد نقش عربستان در تحولات منطقه و اتفاق اخیر در کشف گروه تروریستی انتحاری در مرزهای شرقی توسط مرزبانان را از دیگر مباحث امروز کمیسیون عنوان کرد.

27220

کد N887028

وبگردی