آفتاب
نتانیاهو:

اسراییل بهای امتیازدهی غرب به ایران در مذاکرات را نمی پردازد

اسراییل بهای امتیازدهی غرب به ایران در مذاکرات را نمی پردازد

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آغاز جلسه امروز کابینه این رژیم گفت: اسراییل بهای امتیازدهی کشورهای غربی در مذاکرات هسته ای به ایران را نخواهد پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسراییل نشنال نیوز وابسته به رژیم صهیونیستی از خشم نخست وزیر این رژیم از مذاکرات هسته ای جاری خبر داد و از قول وی گفت: اسراییل بهای امتیاز دهی کشورهای غربی در مذاکرات هسته ای به ایران را نخواهد پرداخت.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آغاز جلسه امروز کابینه این رژیم با محکوم کردن روند مذاکرات هسته ای ۱+۵ با ایران گفت: مذاکرات کنونی حمایت صدها میلیاردی از تروریسم ایرانی است. آیت الله خامنه ای، رهبر ایران نیز گفته است که حتی در صورت توافق ایران با آمریکا، ایران هنوز هم با آمریکا مبارزه خواهد کرد. حسن روحانی رئیس جمهور ایران هم در راهپیمایی (روز قدس) که در آن پرچم آمریکا و اسراییل سوزانده شد و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سرداده شد شرکت کرد.

وی در ادامه مدعی شد: همه این رخدادها درست زمانی در حال انجام است که رژه امتیازدهی ها به ایران ادامه دارد. حتی امتیازهایی به ایران داده می شود که در جریان مذاکرات لوزان از آن به عنوان خط قرمز یاد می شد. ادامه این روند امتیازدهی به ایران، میلیاردها دلار را در اختیار سیستم تروریسم در ایران قرار داده و صلح و امنیت در جهان را با مخاطره مواجه می کند.

به گفته این پایگاه خبری وابسته به رژیم صهیونیستی، ادعاهای نتانیاهو به دنبال آن صورت گرفت که وندی شرمن مذاکره کننده ارشد آمریکا و معاون وزیر امورخارجه این کشور صبح امروز یکشنبه اعلام کرد که طرفین مذاکرات هسته ای در تلاشند تا دوشنبه به حل و فصل اختلافات اصلی کنونی مبادرت نمایند.

کد N886888

وبگردی