آفتاب

برگزاری نماز عید فطر در مناطق ییلاقی دشت لار

برگزاری نماز عید فطر در مناطق ییلاقی دشت لار

مدیر امور عشایر استان تهران گفت: با همکاری سازمان بسیج عشایری استان تهران نماز عید سعید فطر در مناطق ییلاقی دشت لار استان تهران برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس شهری ایسنا، سیروس نصیری مدیر امور عشایر استان تهران گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان به منظور استفاده معنوی عشایر استان از این ماه پر برکت با همکاری این مدیریت با سازمان بسیج عشایری استان تهران و استانداری تعدادی طلاب برای اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی به مناطق ییلاقی عشایری استان اعزام شدند.

وی افزود: برگزاری نماز جماعت، بیان احکام دینی و مسایل شرعی، کلاس های قرآن و سخنرانی از برنامه های مهم ماه مبارک رمضان است که در مناطق ییلاقی دشت لار استان تهران تا پایان ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است.

مدیر امور عشایر استان تهران تصریح کرد: برگزاری مسابقات قرآنی ویژه دانش آموزان عشایر نیز از دیگر برنامه های فرهنگی و مذهبی در مناطق عشایری استان تهران است.

مدیر امور عشایراستان تهران در مورد برنامه های ویژه لیالی قدر در مناطق عشایری نیز گفت: ویژه برنامه های لیالی قدر با حضور پرشور عشایر شب زنده‌دار در مناطق عشایری استان تهران برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری سازمان بسیج عشایری استان تهران نماز عید سعید فطر در مناطق ییلاقی دشت لار استان تهران برگزار می شود.چ

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حدود 3000 خانوار در مناطق عشایری استان تهران زندگی می کنند که این جامعه تا 15 شهریور ماه در مناطق ییلاقی استان تهران از جمله شهرستانهای شمیرانات، فیروزکوه و دماوند به سرمی برند.

انتهای پیام

کد N886743

وبگردی