آفتاب
علیمحمدی در نطق میان دستور:

عوامل اطلاعاتی بیگانه در لباس نماینده آژانس فعالیت می‌کنند

عوامل اطلاعاتی بیگانه در لباس نماینده آژانس فعالیت می‌کنند

نماینده مردم ایلام در مجلس با بیان اینکه عوامل اطلاعاتی بیگانه در لباس نماینده آژانس فعالیت می‌کنند، گفت: اجازه سرک کشیدن به اماکن نظامی و مصاحبه با دانشمندان کشورمان را به آنها نخواهیم داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عمران علی‌محمدی در جلسه علنی امروز مجلس و در نطق میان دستور، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب مسیر حرکت ملت و دولت را در سال جدید، همدلی و همزبانی اعلام کرده‌اند، گفت: تعمق در کلام معظم له رسالتی گرانسنگ را بر دوش مسئولان و آحاد ملت شریف ایران قرار می‌دهد که در پرتوی هماهنگی و همکاری، بر مشکلات فائق آمده و با همگرایی و هم‌افزایی به سوی قله های پیشرفت به مسیر خویش ادامه خواهند داد.

وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران هم‌جهت و همنوا با آرمان های بلند حضرت امام(ره)، دولت و قوای سه گانه را یاری‌گر خواهند بود، عنوان کرد: نامگذاری سال‌ها از سوی مقام معظم رهبری و تعمق در ژرفای آنها، شناخت عمیق و همه جانبه از مسائل و مشکلات و راه حل‌های بیشماری دارد که باید در سیاست‌گذاری ها، فعالیت‌ها و اقدامات جامه عمل پوشانده شود و به عنوان مشعل فروزان راه هدایت به یک سال و برهه زمانی خاص محدود نشود.

نماینده مردم ایلام در مجلس افزود: شکوفایی، نوآوری علمی، عزم ملی و مدیریت جهادی در عرصه فرهنگ و اقتصاد، اصلاح الگوی مصرف، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، همت و کار مضاعف و وجدان کاری و انضباط اجتماعی در راستای اقتصاد مقاومتی است و برای ملت های منطقه و جهان الهام‌بخش خواهد بود.

علی‌محمدی در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران و غرب تصریح کرد: از تلاش مجدانه فرزندان ملت ایران که با تلاش شبانه روزی و الهام از هدایت‌ها و رهنمودهای مقام عظمای ولایت تاکنون تلاش کرده‌اند تا حقوق ملت شریف ایران را در زمینه هسته ای پاس بدارند، تشکر می کنم.

وی ادامه داد: به عنوان نماینده ملت ایران، به آمریکا و ایادی صهیونیسم اعلام می‌کنم ملت ایران هیچ گاه از خطوط قرمز عبور نخواهد کرد و اجازه سرک کشیدن به اماکن نظامی و حساس کشور و همچنین مصاحبه با دانشمندان هسته ای را به عوامل اطلاعاتی بیگانه که در لباس نماینده آژانس فعالیت می‌کنند، نخواهد داد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تأکید کرد: گروه ۱+۵ بداند، رهبری بزرگ و آگاه به مسائل روز جهان اجازه هیچگونه سوء استفاده ای را به دشمنان نظام نداده و مجلس نیز به عنوان عصاره ملت، از حقوق مسلم ملت ایران در بحث هسته ای صیانت خواهد کرد.

علی محمدی همچنین با ابراز تأسف از اینکه شرایط و وضعیت کنونی منطقه بر اثر نادانی و کج‌فهمی امیران خودخواه و سردمداران زر و زور وهابیت ایجاد شده است، گفت: آنها کشورهای منطقه را مورد هجوم قرار داده و با تشکیل گروه های تکفیری و جنایتکار، هماهنگ با اهداف آمریکا و اسرائیل در منطقه هستند که نیتشان ایجاد درگیری در میان ملت های مسلمان منطقه از جمله سوریه، عراق و یمن مظلوم است.

وی خاطرنشان کرد: این ملتها، حتی در ماه مبارک رمضان نیز از بمباران جنایتکاران سعودی و اسرائیلی در امان نبوده اند و همه این مسائل در راستای حفظ امنیت اسرائیل بوده و محکوم است.  

کد N886656

وبگردی