آفتاب
حاجی‌دلیگانی در تذکر شفاهی به دولت:

تحریم‌هراسی و خود تحریمی دو سم مهلک برای اقتصاد کشور است

تحریم‌هراسی و خود تحریمی دو سم مهلک برای اقتصاد کشور است

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس با تاکید بر لزوم توجه عملی دولت به اقتصاد مقاومتی، گفت: تحریم‌هراسی و خود تحریمی، دو سم مهلک برای اقتصاد کشور است که باید برای رفع آنها به صورت اعتقادی تلاش شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی حاجی‌دلیگانی در جلسه علنی امروز مجلس و در تذکر شفاهی خطاب به رئیس‌جمهور و تیم اقتصادی دولت، گفت: از دولت محترم خواستاریم که اقتصاد مقاومتی را عملاً اجرا کنند و واردات بی‌رویه را که تولید داخلی را به ورطه بیکاری و نابودی کشانده، کنترل کند.

وی با تاکید بر مدیریت رکود اظهار داشت: آیا می‌دانید در ماه‌های اخیر و در حوزه انتخابیه من، چندین هزار نفر از کارگران به خاطر رکود بیکار شده‌اند؟!

نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس تصریح کرد: تحریم‌هراسی و خود تحریمی دو سم مهلک برای اقتصاد کشور است که باید برای رفع آنها به صورت اعتقادی تلاش شود.

وزیر ارشاد از اکران «رستاخیز» جلوگیری کند

حاجی‌دلیگانی در ادامه همچنین با تذکر به وزیر ارشاد، تاکید کرد: از وزیر محترم ارشاد خواستارم که تا قبل از اصلاح و رفع نگرانی مراجع تقلید و مومنین، از اکران فیلم «رستاخیز» جلوگیری کند.

وی همچنین با اشاره به حادثه انفجار در شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان و جان باختن سه تن از کارگران در هفته گذشته، افزود: از وزیر صنعت، معدن و تجارت می‌خواهیم که فوراً به این حادثه رسیدگی کند و ضمن برخورد با خاطیان، با خانواده‌های درگذشتگان ابراز همدردی کرده و مشکلات آنها را حل کند.

کد N886576

وبگردی