آفتاب

ابوترابی: مجازات اختلاس باید افزایش یابد

ابوترابی: مجازات اختلاس باید افزایش یابد

یک عضو هیات رئیسه کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: با وجود تذکرهای مقام معظم رهبری اختلاس‌های بزرگ برای حکومت اسلامی به بلای بزرگی مبدل شده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، ابوالفضل ابوترابی در نطق امروز خود در مجلس گفت: اختلاس معاون اول احمدی‌نژاد ، فراری بودن یکی روسای بانکی و ضرر 14 میلیارد دلاری مهدی هاشمی در پرونده کرسنت موجب سلب اعتماد مردم از بیت‌المال شده است.

نماینده مردم نجف آباد در پیشنهادی خواستار افزایش مجازات اختلاس شد و با تاکید بر ضرورت در نظر گرفتن اشد مجازات برای محمدرضا رحیمی گفت: همانطور که مجازات خرید و فروش مواد مخدر سنگین است، مجازات اختلاس نیز باید افزایش یابد.

وی در پیشنهادی خواستار سهیم کردن مردم در پروژه‌ی فاضلاب شهر نجف‌آباد شد و افزود: طی 10 سال گذشته فاضلاب شهر نجف‌آباد 25 کیلومتر پیشرفت داشته است اما اگر این پروژه به صورت سهامی در اقساط بلند مدت درآید و عواید آن نصیب مردم شود یقینا سرعت پیشرفت پروژه افزایش چشم گیری پیدا می‌کند.

وی از استاندار اصفهان خواست بودجه شهرستان نجف‌آباد را که به تازگی فرمانداری ویژه شده است را همسان با سایر شهرستان‌های فرمانداری ویژه استان تعیین کند.

انتهای پیام

کد N886243

وبگردی