آفتاب

تقدیر کویتی‌ها از مواضع سید حسن نصرالله درباره کشورشان

تقدیر کویتی‌ها از مواضع سید حسن نصرالله درباره کشورشان

در واکنش به موضعگیری اخیر دبیرکل حزب الله لبنان در حمایت از عملکرد دولت و مردم کویت در مواجهه با حمله تروریستی اخیر این کشور، نماینده پارلمان کویت، روزنامه‌ها و رسانه‌های داخلی و نیز مردم کویت به تقدیر از این موضعگیری پرداختند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری المسله عراق، مردم اصحاب رسانه و فعالان سیاسی و کاربران شبکه‌های اجتماعی کویت، اظهارات سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان درباره مردم و دولت کویت را بسیار بااهمیت دانستند و از موضعگیری‌های وی در حمایت از این کشور پس از حادثه تروریستی مسجد امام صادق (ع) تقدیر کردند.

سید حسن نصرالله به مناسبت روز جهانی قدس ضمن محکومیت حادثه تروریستی در مسجد امام صادق (ع) این کشور، موضعگیری‌ امیر کویت و مردم شیعه و سنی این کشور را ستود و گفت: اقدام امیر کویت، دولت و مردم این کشور باعث شد تهدید علیه کشورشان به فرصتی برای تقویت امنیت و وحدت این کشور تبدیل شود.

در همین راستا، فیصل الدویسان، نماینده پارلمان کویت در پیامی خطاب به سیدحسن نصرالله از موضعگیری وی تقدیر و تشکر کرد.

علاوه بر این روزنامه‌های داخلی کویت نیز به این اظهارات دبیرکل حزب الله لبنان واکنش نشان دادند و به بازتاب این سخنان پرداختند.

سایت رسمی روزنامه القبس کویت، موضع‌گیری نصرالله را ضمن عناوین اصلی خود قرار داد و با تیتر این جمله از نصرالله که "کویت در برخورد با انفجار تروریستی الگویی ارائه کرد" فایل ویدئویی این سخنرانی را در سایت خود قرار داد.

روزنامه الوطن کویت نیز به این خبر پرداخت و چهار تیتر فرعی خود در صفحه اصلی را به این موضوع اختصاص داد. همچنین سایت رسمی این روزنامه فایل ویدئویی این سخنرانی را در خروجی خود برای مخاطبان قرار داد.

از سوی دیگر، روزنامه الرای العام کویت نیز با پرداختن به سخنان نصرالله در صفحه اصلی خود تیتر زد: " نصرالله ... به امیر و مردم کویت تبریک گفت".

شبکه ماهواره‌ای "الکوت" کویت نیز در برنامه خبری خود به این موضوع پرداخت.

علاوه بر این فعالان کویتی شبکه‌های مختلف اجتماعی با هشتگ "کویت از سید مقاومت تشکر می‌کند" از حمایت دبیرکل حزب الله از کشورشان قدردانی کردند.

انتهای پیام

کد N885970

وبگردی