آفتاب

منتجب‌نیا: زمینه اجتماعی برای پیروزی اصلاح‌طلبان در انتخابات فراهم است

منتجب‌نیا: زمینه اجتماعی برای پیروزی اصلاح‌طلبان در انتخابات فراهم است

قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی با تاکید بر اینکه اصلاح طلبان باید با هوشیاری، اتحاد و انسجام پیچ تاریخی حساس و خطرناک انتخابات را پشت سر بگذارند، گفت: زمینه اجتماعی برای پیروزی اصلاح طلبان فراهم است و اصلاح طلبان باید متحد باشند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت الاسلام و المسلمین رسول منتجب نیا در مراسم افطاری شاخه جوانان حزب اسلامی کار افزود: موفقیت اصلاح طلبان در انتخابات با وجود همه مشکلات امکان پذیر است. اصلاح طلبان سعه صدر دارند پس مجریان و ناظران انتخابات نیز باید سعه صدر داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امیدواریم هرچه زودتر شاهد نهایی شدن توافق هسته‌ای باشیم خاطرنشان کرد: ما معتقدیم حل بخشی از مسائل کشور در گرو ایجاد روابط مناسب با دنیاست ما معتقد نیستم همه مشکلات کشور را توافق حل می کند.

این فعال سیاسی در پایان خاطرنشان کرد: دولت تاکنون گام های مناسبی در اداره کشور برداشته و امیدواریم گام‌های بزرگی نیز بردارد تا کشور به سامان رسیده و بخشی از هزینه‌هایی که در 8 سال گذشته بر ملت تحمیل شده جبران شود.

بر اساس این گزارش در این مراسم افطاری شخصیت های سیاسی از جمله حسین کمالی، جواد اطاعت، محمدرضا خاتمی، ابراهیم اصغرزاده، مرتضی محجوب، محسن رهامی و علی محمد قریبانی حضور داشتند.

انتهای پیام

کد N885828

وبگردی