آفتاب

رییس سازمان دارالقرآن: یکی از ماموریت‌های سازمان توسعه آموزش‌های قرآنی در کشور است

رییس سازمان دارالقرآن: یکی از ماموریت‌های سازمان توسعه آموزش‌های قرآنی در کشور است

رییس سازمان دارالقرآن کریم با اشاره به لزوم توسعه فعالیت‌های قرآنی گفت: بحث آموزش یکی از موضوعات مهمی است که سازمان دارالقرآن به منظور توسعه امر آموزش قرآن در کشور به آن توجه ویژه‌ای دارد.

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهدی قره شیخلو در مراسم رونمایی از محصولات تولیدی و حمایتی سازمان دارالقرآن که عصر امروز در سالن اجتماعات این سازمان با حضور حجت الاسلام والمسلمین خاموشی و جمعی از مدیران و فعالان قرآنی برگزار شد، با بیان اینکه در راستای تولیدات این محصولات قرآنی حوزه علمیه و دانشگاه‌های سراسر کشور کمک زیادی به سازمان کرده‌اند، اظهار کرد: امروز از 14 عنوان کتاب در 36 جلد رونمایی می‌کنیم همچنین از یک دوره ترتیل کل قرآن کریم را داریم. همچنین از گرافیک جدید سایت سازمان دارالقرآن رونمایی می‌کنیم.

وی گفت: یکی از ماموریت‌های سازمان توسعه آموزش قرآن در کشور است. این سازمان بعد از آموزش و پرورش بزرگترین شبکه آموزشی قرآن را در کشور در اختیار دارد و تاکنون حدود 12 میلیون نفر در طرح‌های سازمان دارالقران شرکت کرده‌اند و همچنین 150 هزار مربی تربیت قرآن در سازمان دارالقرآن آموزش دیده‌اند.

رییس سازمان دارالقرآن کریم خاطرنشان کرد: امروز از 18 جلد کتاب در حوزه پیش‌دبستانی، 6 جلد کتاب در حوزه تربیتی، 3 جلد کتاب در حوزه سبک زندگی قرآنی، عفاف و حجاب، ازدواج و امور جمعی، همچنین 3 جلد کتاب در زمینه آموزش و قرائت قران و 3 جلد کتاب در حوزه مدیریت موسسات و دو جلد هم در رابطه با معارف روایی با محوریت قرآن رونمایی می‌کنیم. همچنین رونمایی از یک جلد کتاب را در رابطه با طرح های اموزشی و تبلیغی قرآن داریم.

وی گفت: ما در حوزه ترتیل از قاریان جوان استفاده کرده‌ایم و در این لوح فشرده‌ای که امروز از آن رونمایی می‌کنیم شش قاری جوان هرکدام به قرائت 5 جزء از قرآن کریم پرداخته اند و امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت‌های قرآنی در سطح کشور بهره ببریم.

انتهای پیام

کد N885726

وبگردی