آفتاب

توسعه همکاری های آمریکا و رژیم صهیونیستی در حوزه امنیت سایبری

توسعه همکاری های آمریکا و رژیم صهیونیستی در حوزه امنیت سایبری

قائم مقام وزارت امنیت داخلی آمریکا هفته جاری با هدف امضاء قراردادی پیرامون ارتقاء توسعه همکاری های امنیت سایبری آمریکا و رژیم صهیونیستی به سرزمین های اشغالی سفر خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، قائم مقام وزارت امنیت داخلی آمریکا هفته جاری با هدف امضاء قراردادی پیرامون ارتقاء توسعه همکاری های امنیت سایبری آمریکا و رژیم صهیونیستی به سرزمین های اشغالی سفر خواهد کرد.

وزارت امنیت داخلی آمریکا از امضاء قرارداد توسعه همکاریهای سایبری با رژیم صهیونیستی در هفته جاری خبر داد و اعلام کرد: «الساندرو مایورکاس» قائم مقام وزارت امنیت داخلی آمریکا در راستای افزایش همکاری های تحقیق و توسعه در امنیت سایبری به اسراییل سفر کرده و قراردادی را در این زمینه با مسئولان آن به امضاء خواهد رساند.

در بیانیه صادره وزارت امنیت داخلی آمریکا آمده است: مایورکاس در ۱۶ جولای (پنجشنبه ۲۵ تیر ماه) در مراسم امضاء این قرارداد در تل آویو حاضر شده تا همکاری های آمریکا و اسراییل در امنیت سایبری با پروژه های مشترک تحقیق و توسعه در این خصوص افزایش یابد.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: مایورکاس در این سفر دیگر مسائل امنیت سایبری و نیز همکاری های امنیت هوایی را با مسئولان این رژیم مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.

کد N885675

وبگردی