آفتاب

فیروزآبادی: نظریه هانتینگتون، دروغ، صهیونیستی و مبتنی بر خواست اسلحه فروشان جهانی است

فیروزآبادی: نظریه هانتینگتون، دروغ، صهیونیستی و مبتنی بر خواست اسلحه فروشان جهانی است

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: در تفکر جدید انقلابی اسلام ناب، نظریه هانتینگتون غلط، یک دروغ و نظریه صهیونیستی است.

به گزارش تسنیم، سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستادکل نیروهای مسلح در مراسم انجمن علمی راهبردی دانشکده دفاع ملی اظهار داشت: نظریه مشهور راهبردی هانتینگتون، برخورد تمدن‌ها از نظر مطالعه تاریخ ادیان و اسلام ناب محمدی(ص) و آخرالزمان در تفکر جدید انقلابی اسلام ناب، نظریه هانتینگتون غلط، یک دروغ و نظریه صهیونیستی است مبتنی بر خواسته ابر سرمایه‌داری و اسلحه فروشان جهانی است، نظریه اسلام ناب محمدی(ص) برابر این تفکر ناب انقلابی جدید نه تنها برخورد تمدن‌ها نیست بلکه آخرالزمان یک آخرالزمان صلح‌آمیز و همایش تمدن‌ها با صلح و دوستی و نشاط است و این خواسته خدای رحمان و رحیم و طراحی ادیان الهی و آسمانی و متکی به مکتب آسمانی است، تورات، انجیل، زبور، قرآن و تاریخ دقیق ادیان در رأی برحق الهی است. این یک هدف راهبردی است. برای محصول سالها فکر و مطالعه بنده است در مسئله فرج امام زمان علیه الاسلام و موعودگرایی.

سرلشکر فیروزآبادی گفت: من دستور دادم که همه کتابهای علوم انسانی که توسط بزرگان عالم اسلام نوشته شده را بیاورند در شمار کتابهای دانشگاه عالی دفاع ملی قرار دهند. یکی از دانشجویان عزیز که من راهنمایش بودم، پایان نامه‌اش را داد من نگاه کردم، گفتم من این را قبول نمی‌کنم. 18 اسم از بزرگان عالم اسلام دادم و گفتم به نظریات اینها مراجعه کن، رفت به آن نظریات مراجعه کرد، به کلی پایان نامه‌اش تغییر کرد که یکی از بزرگان که به عنوان داور بودند عنوان کردند، من به عنوان داور این را مطالعه نکردم.

وی ادامه داد: به عنوان اینکه چیزی یاد بگیرم مطالعه کردم. آمدند یک دیوار و یک حجاب درست کردند بین بصیرت، نگاه، علم ما، ایمان و ارزشهای ما و ما را به پشت دیوار بردند، علم غربی، ارزشهای غربی و متدولوژی و روش غربی، دانشمندان غربی را در جیب بغلی ما گذاشته‌اند و ما گفتیم، علم و دانش و متدولوژی و مطالعه و راهبردی همه در جیب بغل من است که این آقایان گذاشته، دشمنان اسلام گذاشتند، دشمنان ملت‌ها گذاشتند، غارتگران جامعه گذاشتند، نهضت نرم‌افزاری همین است، بایستی بگذارید در کتابخانه و در بایگانی‌مان کتب اسلامی و متون اسلامی را هم بیاوریم، نظریه دانشمندان فرزند بشر آزاده را کنار هم بگذاریم و حالا مطالعه بکنیم و مطالعه راهبردی بکنیم و آن وقت بیاییم ادبیات طرح راهبردی را بنویسیم، بعد بیاییم پرسشنامه را تنظیم بکنیم، ما جهت‌ها را بایستی صحیح بگیریم و اگر ادبیات را غلط اتخاذ بکنیم، طرح راهبردی ما به درد ما نمی‌خورد و به درد ملت نمی‌خورد. یکی از گرفتاریهای ما امروز این است که بسیاری از پایان‌نامه‌های دانشگاه‌های ایران، مورد استفاده‌ی دانشگاه‌ها و مراکز علمی و صنعتی دنیا قرار می‌گیرد، چرا؟ به خاطر اینکه با علم آنها، با متدولوژی آنها و با موضوعی که آنها می‌دهند مطالعه می‌کنیم و به ISI می‌دهیم و آنها استفاده می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: سهم خودمان و سهم آنها نمی‌گوییم اما، ما اولویت‌هایی داریم، در این اولویت‌ها باید کار کنیم. مراقب باشیم مزدور بی‌مواجب نباشیم. شما ببینید چند سال است که همین نظریه هانتینگتون به این کشور باز شد و چند تا کتاب نوشته شد و جنگ خلیج فارس راه افتاد و آمریکایی‌ها آمدند اینجا ملت‌های منطقه را کشتند و به خاک و خون کشیدند و در سموم شیمیایی، در اشعه‌های رادیو اکتیو، تا نسل‌های بعدی‌شان را گرفتار کردند و نظریه هانتینگتون را در کشور ما منتشر کردند در کشور ما چاپ کردند و راجع به آن حرف زدند و آدم‌هایی که فکر می‌کردند راهبردی‌اند من فقط سفارش می‌کنم که این، کانون را کانون فرصت برای خودتان بدانید هر کدام از شما یک دکترای راهبردی گرفتید یا دارید می‌گیرید. استاد دانشگاه هستید یا رئیس دانشگاه هستید یا جزء مقامات هستید اینها استمرار نیست. استمرار در مطالعه و نوآوری و نوپژوهی و به دست آوردن علوم جدید و راه‌های پیدا کردن راهبردی جدید، پیدا کردن، راهبردهای نجات بخش، اعتماد بخش، پیشرفت آور، برای ملت، برای مسلمانان و برای مستضعفین، برای مقابله با دشمنان ملت‌ها و برای مقابله با آن همایش تمدن‌ها هست.

27213

کد N885662

وبگردی