آفتاب
دبیر کل حزب موتلفه:

دبه کردن آمریکایی‌ها در مذاکرات نشانه خصومت آنها با ایران است

دبه کردن آمریکایی‌ها در مذاکرات نشانه خصومت آنها با ایران است

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: دبه کردن آمریکایی‌ها در مذاکرات اخیر در وین نشان می‌دهد آنها هنوز مشی خصومت با ایران و زورگویی خود را فراموش نکرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر محمدنبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه در ضیافت افطار این حزب و در جمع اعضای شورای مرکزی، هیات اجرایی و خانواده شهدای موتلفه با اشاره به مذاکرات هسته ای اظهار داشت: دبه کردن امریکایی ها در مذاکرات اخیر در وین نشان می دهد آنها هنوز مشی خصومت با ایران و زورگویی خود را فراموش نکرده اند.

حبیبی تصریح کرد: آمریکایی ها می‌خواهند به هر نحوی شده صنعت هسته ای ایران را از بین ببرند اما بدانند به این هدف خود نخواهند رسید.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند که به مذاکرات خوشبین نیستند، دبه کردن آمریکایی ها در توافق نشان می دهد هیچ گاه نمی توان به آنها خوشبین بود.

وی افزود: ایران در مذاکرات هسته ای به جهان ثابت کرد به دنبال توافق خوب است اما این آمریکایی ها و غربی ها هستند که نمی خواهند ملت ایران از حقوق مسلم هسته ای خود استفاده کند . تیم مذاکره کننده باید همچنان بر اصول و خطوط قرمز ایستادگی کند.

حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به میزبانی حزب موتلفه از خانواده شهدا اظهار داشت: زمانی که یک فرد مبارزه ای را در راه عقیده اش شروع می کند و یا جامعه ای برای به هدف مقدس اش انقلابی را شروع می کند تهدیداتی از سوی بیگانگان وجود دارد.

وی افزود: دشمنان سعی می کند مبانی عقیدتی مبارز و آن ملت را از بین برده و اینکه آن فرد در سختی های اقتصادی قرار گیرد و حتی جانش مورد تهدید باشد از تهدید های دشمنان است.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: مبارزی که به معنای واقعی از مال و جان خود در راه عقیده اش می گذرد صادق است و صادق ترین افراد کسانی هستند که آماده کشته شدن در راه عقیده اسلامی هستند.

وی افزود: همه ما به انقلاب اسلامی بدهکاریم و تنها شهدا و جانبازان هستند که تسویه کردند.

حبیبی تاکید کرد: پیروزی در انقلاب و تداوم آن به دلیل مدیریت کسانی است که از جان خود در راه عیقده اسلامی گذشتند. راه شهدا را با اعتقادات راسخ اسلامی ادامه خواهیم داد.

کد N885642

وبگردی