آفتاب

آشنا پیشاپیش عید سه دهه استقامت مردم ایران را تبریک گفت/ تحلیل آشنا از دیدار طولانی روحانی ـ پوتین

آشنا پیشاپیش عید سه دهه استقامت مردم ایران را تبریک گفت/ تحلیل آشنا از دیدار طولانی روحانی ـ پوتین

مشاور فرهنگی رییس جمهوری در یادداشتی به سفر حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری به روسیه اشاره کرد و نوشت: عید فطر سه دهه - نه سی روز - استقامت مردم ایران پیشاپیش مبارک باد.

به گزارش ایرنا، حسام الدین آشنا امروز (شنبه) در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی افزود: دکتر روحانی یک روز زودتر از معمول به روسیه رفت؛ با رییس جمهور روسیه دیداری طولانی تر از معمول داشت، در این دیدار لاوروف هم حضور داشت.

وی ادامه داد: به خاطر این دیدار طولانی جلسه مشترک 14 زمامدار بریکس اوراسیا و شانگ های با نیم ساعت تاخیر شروع شد. لاوروف در تمام مدت اجلاس پیامک میزد و دریافت می کرد.

مشاور رییس جمهوری اضافه کرد: رییس جمهوری ایران سفر خود را کوتاه کرد و به ایران بازگشت؛ نیمه شب به تهران رسید و صبح در راهپیمایی روز قدس شرکت کرد. همان روز پوتین اعلام کرد تحریم های ایران باید به سرعت لغو شود .بعد از ظهر اعلام شد مذاکرات با سرعت رو به پیشرفت است.

آشنا تاکید کرد: ایران مدت هاست تصمیم سخت خود را گرفته است حال نوبت دیگران است که دل از تحریم کنده و زبان تکریم را بیاموزند. ما هم اهل صومیم و هم اهل عید. عید فطر سه دهه - نه سی روز - استقامت مردم ایران پیشاپیش مبارک باد.

49261

کد N885503

وبگردی