آفتاب
نقوی حسینی:

آمریکا نمی‌خواهد دست از زیاده‌خواهی بردارد

آمریکا نمی‌خواهد دست از زیاده‌خواهی بردارد

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که فرانسوی ها با بازی در پازل و سناریوی آمریکایی ها نقش پلیس بد را بازی می‌کنند تا با سنگ اندازی مانع رسیدن به توافق خوب شوند.

سیدحسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ارزیابی از دلیل اقدامات فرانسه در ممانعت از به نتیجه نرسیدن مذاکرات گفت: فرانسوی‌ها پیش از این نیز سابقه چنین رفتار و عملکردی در کارنامه‌شان ثبت شده است.

وی ادامه داد: از آنجا که آمریکایی ها دیگر نمی توانند بهانه جدیدی جهت مانع تراشی برسر راه مذاکرات ایجاد کنند فرانسوی ها با ایفای نقش پلیس بد سعی می‌کنند با سنگ اندازی هایی مانع به توافق رسیدن خوب شوند که اظهارات اخیر وزیر امور خارجه فرانسه را می توان در ادامه بازی و سناریوی آمریکایی ها تعبیر کرد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه علیرغم تمامی این اقدامات افکار عمومی جهان و تمامی محافل اطلاع رسانی بر تلاش ایران جهت همکاری برای رسیدن به توافق خوب واقفند گفت: این اقدامات بر کسی پوشیده نیست اما آمریکایی‌ها نمی خواهند دست از زیاده خواهی خود بردارند به همین دلیل در مواضع قدرت مآبانه و زیاده طلبانه‌شان ایستاده‌اند و می‌خواهند به نحوی کار را مدیریت کنند تا ایران را مقصر جلوه دهند.

نقوی حسینی در پایان گفت: آن‌ها می خواهند دست پیش را بگیرند تا اگر توافق حاصل نشد این طور وانمود کنند که جمهوری اسلامی ایران عامل نرسیدن به توافق بوده است.

انتهای پیام

کد N884560

وبگردی