آفتاب
/روز قدس؛ روز مقابله با مستکبرین/

نماینده سمنان: چشم مذاکره‌کنندگان غربی به راهپیمایی امروز بود

نماینده سمنان: چشم مذاکره‌کنندگان غربی به راهپیمایی امروز بود

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان،مهدیشهر و سرخه،گفت: چشم طرف‌های مذاکره‌کننده غربی به راهپیمایی امروز روز قدس در ایران بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه سمنان، علیرضا خسروی در جمع راهپیمایان روز قدس در سمنان اظهار کرد: مردم ایران با حضور حماسی در راهپیمایی امروز، نشان دادند فارغ از جناح‌بندی‌های سیاسی، پشتیبان نظام و ولایت‌اند.

وی با بیان اینکه آنها منتظر بودند که ببینند آیا مردم پای نظام‌شان ایستاده‌اند یا نه، ادامه داد: مردم انقلابی ایران امروز نشان دادند که بر عهدی که با آرمان‌های این انقلاب بسته‌اند استوار ایستاده‌اند و ذره‌ای از آرمان‌هایشان کوتاه نمی‌آیند.

این عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه پیش‌بینی امام در خصوص سقوط سعودی‌ها دارد محقق می‌شود، تصریح کرد: امام راحل پیش‌بینی کرده بودند که در آینده شاهد شکست عربستان سعودی خواهیم بود و امروز با لشکرکشی سعودی‌ها به یمن، کم کم این پیش‌بینی امام دارد به خود رنگ واقعیت می‌گیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه به وقوع جنگ‌های نیابتی در منطقه اشاره کرد و افزود: سعودی‌ها امروز به نیابت از اسرائیل و آمریکا با مردم مظلوم یمن می‌جنگند اما سعودی‌ها باید بدانند این جنگ نیابتی سرانجامی برای آنها نخواهد داشت.

خسروی با تجلیل از مقاومت تیم هسته‌ای کشورمان گفت: دعای همه ما بدرقه تیم هسته ای کشورمان است.

این نماینده مجلس با اشاره به تغییر مواضع مداوم طرف های مذاکره کننده با ایران، تصریح کرد: آنها دچار توهم هسته ای هستند.

خسروی به دشمنی‌های آمریکا با ایران اسلامی اشاره و تصریح کرد: مردم ایران جنایات آمریکایی‌ها در دوران هشت ساله دفاع مقدس و ترور دانشمندان هسته ای کشورمان را از یاد نمی‌برند.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس نهم با بیان اینکه حل مشکلات داخلی برخلاف اظهارات برخی در داخل ارتباطی زیادی با بحث تحریم‌ها ندارد،گفت: چاره مشکلات اقتصادی کشور در اقتصاد مقاومتی و بازگشت به مدیریت جهادی است.

وی با بیان اینکه آمریکا نمی‌تواند در رفع مشکلات اقتصادی ایران تاثیری داشته باشد، خاطرنشان کرد: آنها اگر می‌توانستند مشکلات داخلی خود را مرتفع می‌کردند.

این نماینده مردم در مجلس، دشمنی آمریکایی‌ها با ایران را فراتر از موضوع هسته‌ای ارزیابی کرد و متذکر شد: این مذاکرات چه به نتیجه برسد و چه نرسد آمریکایی‌ها به دشمنی خود با ملت ایران ادامه خواهند داد.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به بهانه‌های غربی‌ها در مذاکرات تصریح کرد: ایران اسلامی امروز خود در خط مقدم نبرد با تروریست است.

وی از ملت بزرگ ایران به عنوان ملتی مقاوم یاد کرد و گفت: ملت ما در این چند دهه نشان داده‌اند بر سر اعتقادات خود می‌ایستند، گرسنگی را تحمل می‌کنند اما ذره ای از اصول و ارزش‌های اعتقادی خود عقب نخواهند نشست.

انتهای پیام

کد N884364

وبگردی