آفتاب
/روز قدس؛ روز مقابله با مستکبرین/

اسفنانی: روز قدس عامل تقویت اراده فلسطین برای ادامه مبارزه است

اسفنانی: روز قدس عامل تقویت اراده فلسطین برای ادامه مبارزه است

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی معتقد است حضور مردم در راهپیمایی روز قدس اراده فلسطینی‌ها را برای مبارزه تا پیروزی نهایی تقویت می‌کند.

محمد علی اسفنانی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایسنا، با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس و همزمانی آن با مذاکرات هسته‌ای ایران با 1+5 گفت: لازم است عقبه گروه دیپلماسی که در بحث مذاکرات حضور پیدا می‌کند و در خط مقدم مذاکره در حال تلاش هستند تقویت شود که بتوان از این عقبه به عنوان پشتیبان و پشتوانه استفاده کرد.

وی ادامه داد:‌ حضور پررنگ‌ و منسجم‌ مردم امروز در راهپیمایی روز قدس، قطعا اتکای قوی‌تری برای نیروهای دیپلماسی ما در خط اول مذاکره خواهد بود و طبیعتا طرف مقابل وقتی چنین اقتدار و انسجامی را در کشور می‌بیند از بیان حرف‌های نادرست و خواسته‌های نامعقول خودداری می‌کنند و کوتاه می‌آیند.

نماینده مردم فریدن و فریدون شهر در مجلس همچنین با تاکید بر این که هدف اصلی راهپیمایی روز قدس اعلام اقتدار مسلمانان در مقابل دشمنانی همچون صهیونیست‌ها است تصریح کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس طبیعتا موجب تقویت اراده و انگیزه فلسطینی‌ها در ادامه مبارزه تا پیروزی نهایی خواهد شد.

انتهای پیام

کد N884307

وبگردی