آفتاب
/روز قدس؛ روز مقابله با مستکبرین/

قدردانی مدیر حوزه‌های علمیه از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس

قدردانی مدیر حوزه‌های علمیه از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس

مدیر حوزه‌های علمیه ضمن قدرانی از حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی روز قدس گفت: این حضور واکنش جدی به جنایت ظالمان عالم به خصوص اسرائیل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران افزود: دشمنان اسلام و مسلمین فلسطین قبله نخست مسلمانان را غصب کرده و به آن تجاوز کرده‌اند و امروز شاهد هستیم رژیم غاصب و جعلی اسرائیل در کشورهای مسلمان منطقه همچون سوریه، یمن و سایر کشورهای اسلامی حضور یافته و به قتل و غارت و دشمنی‌افکنی بین مسلمانان می‌پردازد.

وی با بیان این‌که «مردم دنیا وظیفه دارند از مظلومان عالم در برابر تجاوز دشمنان و در برابر ظلم جنایتکاران دفاع کنند» گفت: امروز علاوه بر مسلمانان، آزادگان عالم نیز هنگامی که کودکان فلسطینی تحت آماج حملات اسرائیل غاصب قرار می‌گیرند، باید وظیفه خود بداند نسبت به این جنایات واکنش نشان دهند.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسرکشور خاطر نشان کرد: مبانی دین اسلام تاکید می‌کند در مقابل ظلم ایستادگی کنید و پناهگاه مظلومان باشد.

حسینی‌بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روند مذاکره ایران با گروه 1+5 اظهار کرد: امروز دنیا شاهد کارشکنی‌ها، توطئه‌ها و مانع‌تراشی‌های رژیم منحوس صهیونیستی در روند این مذاکرات است.

انتهای پیام

کد N884306

وبگردی