آفتاب

وزیر بهداشت: دفاع از مظلوم باور قلبی جامعه پزشکی است

وزیر بهداشت: دفاع از مظلوم باور قلبی جامعه پزشکی است

وزیر بهداشت در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن حمایت از ملت مظلوم فلسطین، گفت: دفاع از مظلوم باور قلبی جامعه پزشکی است.

به گزارش سرویس سلامت ایسنا، دکتر سید حسن هاشمی در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت و از آرمان ها و ملت آزادی خواه فلسطین حمایت کرد.

وی همچنین در جمع خبرنگاران، ریشه تمام رفتارهای داعش و آنچه شبیه به داعش است و در کشور یمن در حال اتفاق است را در رژیم صهیونیستی دانست و گفت: ما داعش را چیزی جدا از اسراییل نمی دانیم و آنها داعش را به وجود آوردند تا غلظت فجایعی را که در طول تاریخ به بارآورده اند را رقیق تر کنند.

وی افزود: در واقع اسراییل با به وجود آوردن داعش با یک تیر دو نشان را می زند هم باعث بد نامی اسلام در دنیا می شوند و از سوی دیگر در جامعه جهانی نگاه ها را به جنایات خود کاهش می دهند، اما ایرانیان نیز از این اقدامات و اهداف شوم آگاهی دارند و در شرایطی که منطقه به دست های آلوده دچار است امروز در این راهپیمایی حضور حداکثری دارند.

وزیر بهداشت با اشاره به علاقه جامعه پزشکی به حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: یکی از باورهای قلبی و هزینه ای که برای آن پرداخت می کنیم، دفاع از مظلوم است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص مقایسه پزشکی در کشور اسراییل نسبت به ایران گفت: در دوران پیش از انقلاب، وزارت بهداری وقت به منظور تأثیر بر فرهنگ مردم برخی بیماران را برای درمان به اسراییل می فرستاد چرا که در آن دوران امکانات پزشکی در کشور به حد کافی و مناسب وجود نداشت اما امروز به حمدلله شرایط به کلی تغییر پیدا کرده و ایران به یکی از پیشرفته ترین کشورهای جهان از نظر پزشکی تبدیل شده است.

هاشمی حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را بسیار با شکوه دانست و اظهار داشت: قطعا ایرانیان در کنار سایر مسلمین که روز جهانی قدس به یک سنت حسنه در زندگی آنها تبدیل شده جهت دفاع از ملت و آرمان مردم فلسطین حضور یافته اند.

براساس گزارش وبدا، وزیر بهداشت در جمله ای خطاب به مردم فلسطین گفت:" شک نکنید که حتما وعده خدا حق است و اسراییل نابودشدنی است و به یاری خدا ملت فلسطین به خانه های خود بر می گردند و قدس شریف متعلق به مسلمین است".

انتهای پیام

کد N884259

وبگردی